Η LG Electronics Home Appliance Company αποτελεί ηγέτη στην αγορά οικιακών συσκευών, με στόχο να παρουσιάζει ασφαλέστερα και πιο φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα που συνδυάζουν την έξυπνη τεχνολογία με τον πρωτοποριακό σχεδιασμό

Η τεχνολογία 6 Motion Direct Drive ενσωματώθηκε για πρώτη φορά στα πλυντήρια ρούχων εμπρόσθιας φόρτωσης της LG τον Οκτώβριο του 2009, και τον Ιανουάριο του 2010 ακολούθησαν τα πλυντήρια ρούχων άνω φόρτωσης της εταιρείας

H επαναστατική τεχνολογία TurboWash™ της LG ολοκληρώνει τον κύκλο πλυσίματος σε 59 λεπτά ενώ παράλληλα μειώνει την κατανάλωση ενέργειας έως και κατά 15% και την κατανάλωση νερού έως και κατά 40% .

Μεγάλες πωλήσεις παγκοσμίως για τα πλυντήρια ρούχων της LG

Διαθέσιμα σε περισσότερες από 160 αγορές, η LG γίνεται σημείο αναφοράς για τον κλάδο με την πώληση ενός πλυντηρίου ρούχων κάθε 8 δευτερόλεπτα

Η LG Electronics (LG) ανακοίνωσε ότι τα τελευταία πέντε χρόνια έχει πουλήσει περισσότερα από 20 εκατομμύρια πλυντήρια ρούχων σε παγκόσμιο επίπεδο, ένα πραγματικά αξιοσημείωτο επίτευγμα, αποδεικνύοντας ταυτόχρονα την τεχνολογική πρωτοπορία και ηγετική θέση της εταιρείας στην αγορά των πλυντηρίων ρούχων. Στον πυρήνα αυτής της επιτυχίας βρίσκεται η καινοτόμος τεχνολογία 6 Motion Direct Drive της LG, η οποία μέσω των 6 διαφορετικών κινήσεων του κάδου προσφέρει καλύτερη απόδοση και φροντίδα στα υφάσματα. 

Η τεχνολογία 6 Motion Direct Drive ενσωματώθηκε για πρώτη φορά στα πλυντήρια ρούχων εμπρόσθιας φόρτωσης της LG τον Οκτώβριο του 2009, και τον Ιανουάριο του 2010 ακολούθησαν τα πλυντήρια ρούχων άνω φόρτωσης της εταιρείας.
Τον Οκτώβριο του 2013, η LG κατέγραψε 10 εκατομμύρια πωλήσεις σε πλυντήρια που χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη τεχνολογία, και στις αρχές του τρέχοντος μήνα έφτασε στις 20 εκατομμύρια πωλήσεις. Καθώς ένα πλυντήριο ρούχων LG μπαίνει σε ένα σπίτι ανά τον κόσμο κάθε 8 δευτερόλεπτα, είναι επόμενο τα πλυντήρια ρούχων της LG να έχουν γίνει πρότυπο του βιομηχανικού κλάδου σε σημαντικές αγορές όπως στις ΗΠΑ, στη Ρωσία, στην Κίνα ακόμα και στην Κορέα, όπου ο ανταγωνισμός είναι πολύ υψηλός. Για να διατηρήσει την ηγετική θέση της στον κλάδο, η LG έχει καταθέσει περίπου 150 διπλώματα ευρεσιτεχνίας για την τεχνολογία του 6 Motion Direct Drive σε χώρες που αποτελούν σημαντικές αγορές της παγκόσμιας βιομηχανίας. 

Η συγκεκριμένη τεχνολογία έχει γίνει ευρέως γνωστή χάρη στις 6 διαφορετικές κινήσεις πλύσης που διαθέτει – «βασική κίνηση» (tumbling), τρίψιμο (scrubbing), φιλτράρισμα (filtration), στροβίλισμα (rolling), αναποδογύρισμα με σταθερό ρυθμό (stepping), ταχύ στριφογύρισμα (swing) – οι οποίες είτε μεμονωμένα είτε σε συνδυασμό παρέχουν άριστα αποτελέσματα πλύσης. Τα πλυντήρια ρούχων της LG προσφέρουν επίσης βελτιστοποιημένα προγράμματα και φροντίδα για όλους τους τύπους υφασμάτων. Τα πλυντήρια ρούχων τροφοδοτούνται από τον προηγμένο κινητήρα Inverter Direct Drive της LG, που είναι εξαιρετικά αξιόπιστος και έχει 10 χρόνια εγγύηση.

Το Korean Institute of Advanced Technology (KIAT) έχει βραβεύσει την τεχνολογία 6 Motion Direct Drive της LG απονέμοντας το Green Technology Certification για την συμβολή στη μείωση των αερίων θερμοκηπίου. Αυτή τη χρονιά, το 6 Motion Direct Drive έχει λάβει βραβεία και αναγνώριση σε παγκόσμιο επίπεδο, από οργανισμούς καταναλωτών από χώρες μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται: η Σουηδία, η Ισπανία, η Ολλανδία, η Ιταλία, η Αυστραλία και οι ΗΠΑ. Όμως η LG, πέρα από την τεχνολογική καινοτομία 6 Motion Direct Drive, δεν σταματά εκεί, αλλά συνεχίζει να εισάγει μια ευρεία γκάμα νέων τεχνολογιών που προσφέρουν εξοικονόμηση χρόνου και ενέργειας στους καταναλωτές. Για παράδειγμα, η επαναστατική τεχνολογία TurboWash™ της LG ολοκληρώνει τον κύκλο πλυσίματος σε 59 λεπτά ενώ παράλληλα μειώνει την κατανάλωση ενέργειας έως και κατά 15% και την κατανάλωση νερού έως και κατά 40% .

«Από την πρώτη μέρα της ίδρυσής της, η LG επιδιώκει να εστιάζει αποκλειστικά στο να εξελίσσει καινοτόμες τεχνολογίες που πάνω από όλα ωφελούν τους ίδιους τους καταναλωτές», δήλωσε ο Chris Yi, Executive Vice President, LG Electronics Home Appliance Company. «Η τεχνολογία 6 Motion Direct Drive είναι αποτέλεσμα αυτής της φιλοσοφίας και της παράδοσης που έχει αναπτύξει η LG στην καινοτομία των προϊόντων της. Όταν σχεδιάζεις προϊόντα που επιθυμούν οι καταναλωτές και φροντίζεις για αυτούς σε όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής του προϊόντος σου, τότε το μερίδιο αγοράς της εταιρείας σου αντικατοπτρίζεται μέσα από την ικανοποίηση των ίδιων των καταναλωτών».