Τα ηλεκτρικά λεωφορεία θα φορτίζονται καθώς ταξιδεύουν και θα αποκτούν την αναγκαία αυτονομία σε μισή ώρα διαδρομής.

Ηλεκτρικά λεωφορεία και στην Ολλανδία

Αντικατάσταση όλων των λεωφορείων που κινούνταν με πετρέλαιο έσπευσαν να κάνουν δυο Ολλανδικές πόλεις, αποκτώντας 43 νέα ηλεκτρικά και μεγάλα οχήματα που θα εξυπηρετούν τον κόσμο.

Τέλος στα πετρελαιοκίνητα λεωφορεία έβαλαν οι δύο Ολλανδικές πόλεις, το Αιντχόβεν και το Χέλμοντ, αντικαθιστώντας ήδη 43 μεγάλα λεωφορεία με ηλεκτρικά νέας γενιάς, λίγο μετά το Λονδίνο και την δική του ανανέωση στα λεωφορεία. Άμεσα σχέδια για την μηδενική εκπομπή ρύπων από τα λεωφορεία τους έχουν ακόμη το Παρίσι, η Αθήνα, η Μαδρίτη και το Μεξικό, με χρονιά-ορόσημο το 2025.

Το Άμστερνταμ έχει και αυτό το δικό του πλάνο για ένα καθαρότερο περιβάλλον. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντιλαμβανόμενες τις νέες συνθήκες δεν έχουν άλλη επιλογή από τον να συμμορφωθούν με τα νέα δεδομένα. Αυτό σημαίνει όμως και αλλαγή στρατηγικής και σχεδίων σχετικά με τη παραγωγή αυτοκινήτων χαμηλών εκπομπών ρύπων ανεξάρτητα από τα «πολιτικά εμπόδια» που ίσως συναντήσουν.

Το επόμενο βήμα σε όλο αυτό είναι η προσαρμογή των ανθρώπων στις νέες αλλαγές αλλά και τα γενικότερα εμπόδια που πρέπει να αντιμετωπιστούν από την πλευρά των εκάστοτε κυβερνήσεων.

Η εταιρεία που ανέλαβε την προώθηση των Ολλανδικών λεωφορείων δεν ανησυχεί για την αυτονομία φόρτισης των οχημάτων, διότι το πρόβλημα λύνεται με την τοποθέτηση ταχυφορτιστών στους δρόμους. Μάλιστα τα λεωφορεία μπορούν μέσα σε μια διαδρομή μισής ώρας να φορτίζονται, επομένως δεν υπάρχει κανένας περιορισμός. Τέλος, ο σταθμός του Αϊντχόβεν έχει μετατραπεί σε ένα τεράστιο γκαράζ φόρτισης με ανοχές για 43 οχήματα, κάτι που μπορεί να λειτουργήσει ως παράδειγμα και για τους σταθμούς άλλων πόλεων σε όλο τον κόσμο από τη στιγμή που θα αποκτήσουν και τα ηλεκτρικά λεωφορεία.
ΠΗΓΗ