Νέα εποχή ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης και τιμολόγησης από τη Vivechrom

Διαβάστηκε από 1129 αναγνώστες -

Η ηλεκτρονική αρχειοθέτηση 46.000 παραστατικών αλλά και η αυτοματοποιημένη ηλεκτρονική αποστολή τους σε 1.500 πελάτες, συμβάλει πλέον στη μεγάλη διαχειριστική ευελιξία και σημαντική μείωση του κόστους της Vivechrom.

 
Ταυτόχρονα, έχει μειωθεί η κατανάλωση χαρτιού, κάτι που συνάδει απόλυτα με την οικολογική πολιτική που ακολουθεί η εταιρεία, ενώ το διαχειριστικό όφελος για την εταιρεία αυξάνεται ακόμα περισσότερο με την υλοποίηση μας επισύναψης των υπογεγραμμένων δελτίων αποστολής ως αποδεικτικά παραδόσεων (proof of delivery), μέσω αυτοματοποιημένων μηχανισμών.

Η Vivechrom επέλεξε τις λύσεις Impact του ομίλου Quest για την ικανοποίηση των σύνθετων αναγκών της και η υλοποίηση ολοκληρώθηκε τον Φεβρουάριο του 2015. Έκτοτε, τα παραστατικά αποστέλλονται ηλεκτρονικά σε ποσοστό μεγαλύτερο του 80%, εξυπηρετώντας την πλειοψηφία των πελατών της εταιρείας. 

Με την υιοθέτηση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης μέσω του Paperless Connect, η εταιρεία αποστέλλει αυτοματοποιημένα τα ηλεκτρονικά τιμολόγια στην πελατειακή της βάση, απολαμβάνοντας παράλληλα λειτουργικότητες, όπως η επιβεβαίωση παραλαβής, αλλά και η δυνατότητα άμεσης διασύνδεσης με περισσότερες από 4.000 εταιρείες, που συμμετέχουν στην υπηρεσία και αποτελούν μέλη μας σύγχρονου επιχειρηματικού δικτύου.

Ο κος Βασίλης Μπακάλης, SAP Application Manager μας Vivechrom, αναφέρει: «Η εταιρεία μας ερευνά διαρκώς λύσεις με γνώμονα την αυτοματοποίηση διαδικασιών, την εφαρμογή νέων τεχνολογιών και την οικολογική συνείδηση. Με την ηλεκτρονική αρχειοθέτηση και αποστολή των παραστατικών μας μέσω των λύσεων Connect, επιτυγχάνουμε και τα τρία μαζί στον μέγιστο βαθμό». 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ