BYD: Η αντίπαλος του «Gigafactory» αντιμετωπίζει τις ίδιες προκλήσεις με την Tesla

Διαβάστηκε από 1059 αναγνώστες -

Μετά από φήμες ότι θα κατασκευάσει εγκαταστάσεις για να ανταγωνιστεί το «Gigafactory» της Tesla, η κινεζική εταιρεία μπαταριών και κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων BYD («Build Your Dreams») αντιμετωπίζει ένα εξίσου φιλόδοξο έργο, την κλιμάκωση της ζήτησης.

 
Μια πρόσφατη έκθεση του Reuters ρώτησε ένα εκπρόσωπο της BYD στις ΗΠΑ, ο οποίος έχει πει η εταιρεία θα αυξάνει την παραγωγή της κατά 6 γιγαβατώρες κάθε χρόνο για τα επόμενα τρία χρόνια. Αυτό θα λάβει θα ανεβάσει τη συνολική παραγωγή ικανότητα της εταιρείας από τις 10GWh του σήμερα σε περίπου 34 GWh το 2020.

Η Tesla εν τω μεταξύ, έχει ήδη αρχίσει εργασίες κατασκευής στις εγκαταστάσεις της στη Νεβάδα, προγραμματίζοντας να «βγάζει» 500.000 πακέτα μπαταριών ετησίως μέχρι το 2020, ποσοστό που αντιστοιχεί σε 35GWh κυττάρων ή 50GWh των μπαταριών. Εκτός από την εταιρική της σχέση με την Panasonic για την παραγωγή μπαταριών, η Tesla έχει συμφωνίες προμήθειας με την εταιρεία χρηματοδοτικής μίσθωσης κατοικιών SolarCity και επέκτεινε το δικό της τμήμα αποθήκευσης, διαφημίζοντας τα περισσότερα από 70 μέλη προσωπικού της στην ιστοσελίδα της εταιρείας.
Όταν το Gigafactory ανακοινώθηκε για πρώτη φορά, ο αναλυτής Dean Frankel στο Lux Research απάντησε στον Τύπο λέγοντας ότι η εταιρεία του δεν περίμενε ότι η Tesla θα καλύψει το στόχο του μισού εκατομμυρίου πωλήσεων μέσα στο έτος και σε καμία περίπτωση μέσω της ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα, όπως προέβλεψε το Lux. 

Η BYD δεν περιορίζει τις επιλογές της παραγωγής της σε ένα μόνο εργοστάσιο, όπως κάνει η Tesla, με το Reuters να υποστηρίζει ότι η κινεζική εταιρεία θα κατασκευάσει επίσης μια εγκατάσταση στη Βραζιλία και θέλει να στοχεύσει αγορές στις ΗΠΑ και τη Λατινική Αμερική, ιδιαίτερα για τον τομέα των λεωφορείων.

Ο Lilia Xie, συνάδελφος του Frankel στο Lux Research είπε ότι αυτές οι αγορές, θα είναι σημαντικές στο «πολύ φιλόδοξο» σχέδιο της BYD, καθώς είναι απίθανο η αγορά των EVs στην Κίνα να αυξηθεί τόσο για να καταναλώσει τις 34GWh. Ο Xie, ο οποίος αυτή τη στιγμή διερευνά την αγορά για EVs στην Κίνα, είπε ότι το 2014 ήταν μια «μεγάλη χρονιά» για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στη χώρα, στην οποία η BYD κατέχει μερίδιο 39% της συνολικής νέας ενεργειακής αγοράς οχημάτων.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ