Πρωτοποριακό σύστημα διαχείρισης παλετών της CHEP

Το πρωτοποριακό και ευέλικτο σύστημα διαχείρισης παλετών της CHEP, απαλλάσσει παραγωγούς και κατασκευαστές από τα προβλήματα της έλλειψης και της αμφίβολης ποιότητας των λευκών παλετών.

 
To σύστημα "Pallet Pooling" της CHEP, είναι μια λύση που επιτρέπει στους χρήστες να μισθώνουν εξοπλισμό μόνο εφόσον τον χρειάζονται. Έτσι ο κατασκευαστής / παραγωγός εκμισθώνει όσες παλέτες χρειάζεται για να μεταφέρει προϊόντα σε σημεία λιανικής πώλησης. Κατόπιν, η CHEP περισυλλέγει τον εξοπλισμό σε σημεία συλλογής, τον ελέγχει, τον επισκευάζει -αν χρειάζεται- και τον διαθέτει πάλι, έτοιμο για χρήση.

Παράγοντες όπως η πιστοποιημένη ποιότητα, η έγκαιρη παράδοση και η σταθερή τιμολογιακή πολιτική, αποτελούν πλέον μια μεγάλη πρόκληση για τους παραγωγούς. Η συνεχής πτώση των εισαγωγών τα τελευταία χρόνια, μείωσε τον αριθμό των παλετών που εισέρχονται στην ελληνική αγορά. Η έλλειψη εξειδικευμένης συντήρησης και επισκευής των λευκών παλετών, επιτείνει τη μείωση του διαθέσιμου αποθέματος στην αγορά των μεταχειρισμένων λευκών παλετών. Έτσι, η μειούμενη προσφορά σε συνδυασμό με τη σταθερή ζήτηση, τελικά οδηγεί σε αύξηση της τιμής τους. Ταυτόχρονα, η ποιότητα των διαθέσιμων παλετών φθίνει και μη πιστοποιημένες παλέτες εισέρχονται στην εφοδιαστική αλυσίδα, καθώς οι παραγωγοί δεν έχουν άλλη εναλλακτική παρά να αγοράσουν και να χρησιμοποιήσουν ό,τι υπάρχει διαθέσιμο στην αγορά. 
 
Κάθε παραγωγός που χρησιμοποιεί ιδιόκτητες παλέτες για τη διανομή των προϊόντων του στους πελάτες, αντιμετωπίζει τις γνωστές προκλήσεις της διαχείρισης παλετών: τη διατήρηση μιας αποθεματικής ισορροπίας με κάθε πελάτη, την περισυλλογή των παλετών του για επαναχρησιμοποίηση και φυσικά τον έλεγχο, την επισκευή και τις σχετικές απώλειες. Επιπλέον, η χρήση μη πιστοποιημένων παλετών λόγω μειωμένης διαθεσιμότητας, ενδέχεται να διαταράξει τις διαδικασίες παραγωγής του και να αυξήσει το κόστος. Μπορεί επίσης να επηρεάσει τη σχέση του και το βαθμό ικανοποίησης των πελατών, είτε λόγω αύξησης ζημιών κατά την παράδοση (από καταστροφή παλετών) είτε λόγω προστριβών για τον αριθμό και την ποιότητα των παλετών που επιστρέφονται.

Εναλλακτικά, χάρη στο σύστημα διαχείρισης παλετών της CHEP, ο παραγωγός εξασφαλίζει ότι οι παλέτες είναι πάντα διαθέσιμες και ότι πάντοτε πληρούν τα υψηλά πρότυπα ποιότητας για κάθε χώρα, όπου μπορεί αυτός να εξάγει τα προϊόντα του.

Εξίσου σημαντικό θεωρείται το ότι βελτιώνει τις σχέσεις με τους πελάτες του, καθώς εξοπλισμός της CHEP χαίρει πλήρους αποδοχής στην αγορά, βελτιώνει την υγεία και την ασφάλεια, εξαλείφει την ταλαιπωρία στη διατήρηση αποθεμάτων (και ισορροπιών), ενώ βελτιστοποιεί τη διαχείριση και την περισυλλογή παλετών στα σημεία λιανικής πώλησης.

Ο Παναγιώτης Στράντζαλης, Γενικός Διευθυντής της CHEP Ελλάδος ανέφερε ότι: "η CHEP Ελλάς παρακολουθεί πάντα τις εξελίξεις και αντιλαμβάνεται τις ανάγκες της αγοράς, παρέχοντας ένα σύστημα διαχείρισης παλετών που βελτιώνει την αποτελεσματικότητα και εξαλείφει τα κρυφά κόστη. Ακόμη και στην παρούσα συγκυρία, η CHEP παραμένει δίπλα στον έλληνα παραγωγό, υποστηρίζοντάς τον. Χάρη στην τεχνογνωσία και τα αποθέματά της, εγγυάται άμεση διαθεσιμότητα παλετών υψηλών προδιαγραφών, που επαρκεί για να καλύψει τις ανάγκες των πελατών της, ώστε αυτοί να μπορούν απερίσπαστοι να ασχοληθούν με τις κύριες επιχειρηματικές τους δραστηριότητες".

Ιδιαίτερα σήμερα, μέσα σε ένα περιβάλλον οικονομικής πίεσης, η διεθνής εμπειρία και η τεχνογνωσία, που έχουν αποκτηθεί μέσα από 60 χρόνια δραστηριότητας, καθιστούν την CHEP έναν πολύτιμο συνεργάτη στην αγορά. 

www.chep.com/gr 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ