Bosch: Καινοτόμα τεχνολογία μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα

Διαβάστηκε από 1155 αναγνώστες -

Νέα τεχνολογία μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα, η οποία θα είναι έτοιμη για μαζική παραγωγή σε λιγότερο από πέντε χρόνια.

 
▶ Εξαγορά εταιρείας στην Καλιφόρνια: Η Seeo Inc. αποτελεί μέλος του Ομίλου Bosch
▶ Αμιγείς άνοδοι λιθίου: Ένα πρωτοποριακό άλμα στην κατασκευή μπαταριών
▶ Δυνατότητα υπερδιπλάσιας αυτονομίας με τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης.

«Η Bosch χρησιμοποιεί την τεχνογνωσία της και σημαντικούς χρηματοοικονομικούς πόρους για να προσφέρει αξιόλογη ώθηση στην ηλεκτροκίνηση», δήλωσε ο Δρ. Volkmar Denner, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Robert Bosch GmbH. Αυτό είναι εφικτό χάρη στην εξαγορά της νεοσύστατης αμερικανικής εταιρείας Seeo Inc. (Hayward, CA, κοντά στην περιοχή Silicon Valley). ). Εκτός από τα δικά της επιτεύγματα στον τομέα της τεχνολογίας μπαταριών, η Bosch διαθέτει πλέον και σημαντική τεχνογνωσία στις πρωτοποριακές κυψέλες στερεάς κατάστασης για μπαταρίες ιόντων λιθίου, καθώς και αποκλειστικές πατέντες. «Οι κυψέλες στερεάς κατάστασης είναι μία πολλά υποσχόμενη, καινοτόμα τεχνολογία», ανέφερε ο Denner.

«Μία ανατρεπτική, πρωτοεμφανιζόμενη τεχνολογία που συνδυάζεται με την ευρεία τεχνογνωσία στον τομέα των συστημάτων και τους χρηματοοικονομικούς πόρους μιας εταιρείας με διεθνές προφίλ». Σαφής στόχος του κλάδου μέχρι πρότινος ήταν ο διπλασιασμός της ενεργειακής πυκνότητας και ο περιορισμός του κόστους των μπαταριών κατά το ήμισυ μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας. Με τις νέες κυψέλες στερεάς κατάστασης, η Bosch διαβλέπει δυνατότητες για υπερδιπλασιασμό της ενεργειακής πυκνότητας έως το 2020 και ταυτόχρονα για εντυπωσιακή μείωση του κόστους. Ένα συγκρίσιμο ηλεκτρικό όχημα με σημερινή εμβέλεια οδήγησης 150 χιλιομέτρων, θα μπορεί να διανύει πάνω από 300 χιλιόμετρα χωρίς επαναφόρτιση – και με μικρότερο κόστος.

Οι μηχανικοί της Bosch εργάζονται αδιάλειπτα πάνω στην τελειοποίηση της συγκεκριμένης τεχνολογίας έχοντας ως στόχο την καθιέρωση της ηλεκτροκίνησης ως μία πρακτική πρόταση για τους οδηγούς. Σύμφωνα με τις προγνώσεις της εταιρείας, μέχρι το 2025 περίπου 15 τοις εκατό όλων των νέων οχημάτων παγκοσμίως θα διαθέτει ηλεκτρική μετάδοση κίνησης.

Στις σύγχρονες μπαταρίες ιόντων λιθίου, ένας από τους λόγους για την περιορισμένη ενεργειακή απόδοση είναι ότι η άνοδος αποτελείται σε μεγάλο βαθμό από γραφίτη. Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία στερεάς κατάστασης, η Bosch μπορεί να κατασκευάσει την άνοδο αμιγώς από λίθιο, το οποίο αυξάνει ιδιαίτερα τη χωρητικότητα της μπαταρίας.

www.bosch.gr

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ