Καθαρή ενέργεια και τεχνολογικοί γίγαντες

Πόσο «πράσινο» είναι το Facebook;

Διαβάστηκε από 2205 αναγνώστες -

Η Greenpeace βαθμολογεί τους κολοσσούς της τεχνολογίας, από το Facebook μέχρι το Netflix, για τις πρακτικές του έναντι του περιβάλλοντος.

 
Η επανάσταση στην χρήση ανανεώσιμων και εναλλακτικών πηγών ενέργειας έχει ξεκινήσει και στις μεγάλες τεχνολογικές εταιρίες. Πολλές εταιρείες έχουν επιλέξει να τροφοδοτούν τα κέντρα δεδομένων τους με πράσινη ενέργεια.
Με άλλους να είναι πρωτοπόρους, άλλους να ακολουθούν και άλλες εταιρείες να «τεμπελιάζουν» σας παραθέτουμε το περιβαλλοντικό σκορ κάθε εταιρίας, σύμφωνα με την αξιολόγηση που έκανε η Greenpeace.

‘’Η αξιολόγηση γίνεται από το 1 μέχρι το 4 με το 1 να είναι το καλύτερο σκορ’’

Οι καλύτεροι:

Facebook (1)
Το Facebook σταμάτησε να χρησιμοποιεί άνθρακα το 2011 και από τότε πιέζει στην ανάπτυξη κι άλλων ανανεώσιμων πηγών ενέργειας πράγμα που σημαίνει ότι μπορούμε πλέον να ποστάρουμε χωρίς να επιβαρύνουμε το περιβάλλον μας.

Google (1)
Η βασική μηχανή αναζήτησης έχει θέσει υψηλά στάνταρ. Με πλάνο, από το 2010 που ξεκίνησε, να φτάσει στην 100% κάλυψης των αναγκών  από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

WhatsApp (1)
Αφού αγοράστηκε από το facebook ακολουθεί στα ίδια βήματα τη μαμά εταιρεία με 30 δις μηνύματα να στέλνονται καθημερινά είναι θετικό που η ενέργεια που χρειάζεται να σπαταληθεί είναι σε μεγάλο βαθμό πράσινη.

Itunes (1)
Για κάθε τραγούδι που κατεβάζετε η apple χρησιμοποιεί καθαρή ενέργεια.

Youtube (1)
Το streaming μέχρι 2020 θα φτάσει να αντιστοιχεί στο 80% της κίνησης δεδομένων στο internet. Αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστεί πολύ ενέργεια. Ευτυχώς που στο μεγαλύτερο μέρος της θα είναι πράσινη. 

Ακολουθούν:

Skype (2)

Το skype μας βοηθάει να μιλάμε και να βλέπουμε φιλικά και συγγενικά πρόσωπα σε όλο τον κόσμο. Η Microsoft  που το έφτιαξε κάνει βήματα και προσπαθεί να φτάσει τους ανταγωνιστές της, apple και google.

LinkedIn (2)

Το συγκεκριμένο site το ξέρουμε καλά, αν και είναι πίσω ακόμα από τους πρωτοπόρους, από το 2015 και μετά δεσμεύτηκε να φτάσει και αυτό στην 100% κάλυψη από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και έχει κάνει βήματα.

Στον αντίποδα, το amazon prime (3), το twitter (4) και το Netflix (4) είναι κάποια από τα παραδείγματα τεχνολογικών γιγάντων οι οποίοι δεν έχουν μπει στη διαδικασία να ακολουθήσουν την νέα εποχή της εναλλακτικής ενέργειας. Αν και καινοτόμες στον τομέα τους η κάθε μία από αυτές τις εταιρείες «τεμπελιάζουν». Απέχουν πάρα πολύ απ το να κάνουν και αυτές την διαφορά στην χρήση καθαρής ενέργειας.
 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ