Με το νέο site έχεις πρόσβαση από όλες τις συσκευές (υπολογιστή, smart phone ή tablet).

Η νέα ιστοσελίδα συνδέει εύκολα τον πελάτη με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών για την περαιτέρω υποστήριξή του.

Ανανέωση για την Schneider Electric

Διαβάστηκε από 1650 αναγνώστες -

Η Schneider Electric, ανταποκρινόμενη έμπρακτα στη δέσμευσή της να προσφέρει συνεχή παροχή υπηρεσιών στους πελάτες και συνεργάτες της, ανανέωσε την ελληνική εταιρική ιστοσελίδα της.

 
Στην ανανέωση της ελληνικής εταιρικής της ιστοσελίδας προχώρησε η Schneider Electric, ο παγκόσμιος ειδικός στη διαχείριση ενέργειας και τον αυτοματισμό, ανταποκρινόμενη έμπρακτα στη δέσμευσή της να προσφέρει συνεχή παροχή υπηρεσιών με υψηλή προστιθέμενη αξία στους πελάτες και συνεργάτες της.
Χαρακτηριστικά της νέας ιστοσελίδας, www.schneider-electric.gr.  εκτός από νέα αισθητική, είναι η λειτουργικότητα που στόχο έχει να προσφέρει στον χρήστη μια νέα ψηφιακή εμπειρία κάνοντας την πλοήγηση και την αναζήτηση σε αυτή πιο γρήγορη και εύκολη. Παράλληλα, είναι πλέον προσβάσιμη από όλες τις συσκευές (υπολογιστή, smart phone ή tablet), έτσι ώστε ο επισκέπτης να έχει τη δυνατότητα να περιηγηθεί πιο άνετα στις ενότητες που επιθυμεί και στα αγαπημένα του προϊόντα.
Το νέο website της  Schneider Electric, διαθέτει πλέον ανανεωμένη παρουσίαση των προϊόντων της εταιρίας  καθώς και νέο προϊοντικό μενού ώστε η αναζήτηση προϊόντων να γίνεται πλέον ευκολότερη και από οποιαδήποτε σελίδα και αν βρίσκεται ο χρήστης. Επίσης, διατίθενται online όλες οι πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά των προϊόντων (technical datasheets), αλλά και σχετικά έντυπα και λογισμικό.
Επιπλέον, εκτός από τα προϊόντα, οι επισκέπτες του website μπορούν να ενημερωθούν για τις λύσεις και τις υπηρεσίες της εταιρίας για επιχειρήσεις (Β2Β), καθώς και για ιδέες και λύσεις που αφορούν στην ανακαίνιση και βελτίωση της κατοικίας με προϊόντα Schneider Electric (B2C).
Να σημειωθεί πως στην ενότητα Υποστήριξη, υπάρχουν διαθέσιμες on line υπηρεσίες υποστήριξης των προϊόντων και των πωλήσεων (πρόσβαση σε έντυπα, τιμοκατάλογο, FAQs, δίκτυο συνεργατών, πρόσβαση στο portal συνεργατών ΜySchneider, πρόσβαση στο πρόγραμμα ανταμοιβής επαγγελματιών iNRG4U, επικοινωνία με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών, εκπαίδευση κ.α.), με στόχο τη συνεχή παροχή χρήσιμων πληροφοριών πριν αλλά και μετά την πώληση.
 Τέλος, η νέα ιστοσελίδα συνδέει εύκολα τον πελάτη με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών για την περαιτέρω υποστήριξή του, ενώ διαθέτει και ειδική περιοχή για την εύκολη εύρεση συνεργατών, ανά ειδικότητα.
 
 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ