Η ηλεκτροκίνηση χρειάζεται γρήγορη φόρτιση, σε πολλά σημεία σε ολόκληρη την Ευρώπη. Υπάρχει ακόμα πολλή δουλειά για να γίνει.

Η ηλεκτροκίνηση χρειάζεται γρήγορη φόρτιση, σε πολλά σημεία σε ολόκληρη την Ευρώπη. Υπάρχει ακόμα πολλή δουλειά για να γίνει.

Η Ευρώπη χρειάζεται 65 εκ. φορτιστές e cars, υπάρχουν;

Σχολιάστε
1.505 επισκέψεις στο άρθρο

Μόλις 374.000 δημόσιοι φορτιστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη, με τα 2/3 από αυτούς να είναι εγκατεστημένοι σε 5 χώρες. Δες τι δείχνει η έρευνα της Ernst & Young και της Eurelectric.

Η ηλεκτροκίνηση προχωρά στην Ευρώπη, άρα και στη χώρα μας (διάβασε περισσότερα εδώ) μα θα χρειαστούν πιο φιλόδοξα σχέδια από τις κυβερνήσεις και τις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας, ώστε να καμφθούν τα γραφειοκρατικά εμπόδια για να γίνει εφικτός ο στόχος των 130 εκατομμυρίων ηλεκτρικών αυτοκινήτων μέχρι το 2035, όπως αποκαλύπτει η έκθεση της εταιρείας Ernst & Young και της Eurelectric, της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας των Εθνικών Ενώσεων των Εταιρειών Ηλεκτρικής Ενέργειας.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Πήρα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, μα που θα το φορτίσω;
  • Τεράστια η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα, μα λιγοστοί οι φορτιστές
  • Μόλις 374 χιλ. δημόσιοι φορτιστές, τα 2.3 σε μόλις 5 χώρες
  • Κάποιες χώρες δεν έχουν ούτε 1 φορτιστή ανά 100 χλμ
  • Τεράστιες καθυστερήσεις αδειοδότησης, λόγω γραφειοκρατίας
Ανάγκη για 65 εκατομμύρια δημόσιων φορτιστών e-cars!

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έκθεσης «Power sector accelerating e-mobility», την οποία προαναφέραμε, η Γηραιά ήπειρος θα χρειαστεί περίπου 65 εκατομμύρια φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων, εκ των οποίων 9 εκατομμύρια για δημόσιους χώρους και 56 εκατομμύρια για οικιακούς, όπως διαβάζουμε και σε ρεπορτάζ του energypress, προκειμένου να καλυφθεί η τεράστια ζήτηση για τα e-cars. Σήμερα κυκλοφορούν στην Ευρώπη 3,3 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ αξιοσημείωτο είναι το ό,τι 1 στα 11 αυτοκίνητα που πωλήθηκαν στην ΕΕ το 2021 ήταν πλήρως ηλεκτρικό, σημειώνοντας αύξηση 63%, συγκριτικά με το 2020.

Μόλις 374.000 δημόσιοι φορτιστές στην ΕΕ, τα 2/3 σε 5 χώρες!

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν στο ευρωπαϊκό έδαφος μόλις 374.000 δημόσιοι φορτιστές, με τα 2/3 να εντοπίζονται σε μόλις 5 χώρες (Ολλανδία, Γαλλία, Ιταλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία). Κάποιες ευρωπαϊκές χώρες δεν διαθέτουν ούτε ένα σημείο φόρτισης ηλεκτρικού αυτοκινήτου ανά 100 χιλιόμετρα και αυτό είναι ανασταλτικός παράγοντας στην προσπάθεια εξηλεκτρισμού της αυτοκίνησης.  
Για να μπορέσει η Ευρώπη να ανταποκριθεί στη ζήτηση, χρειάζεται ετησίως 500.000 δημόσιους φορτιστές e-cars μέχρι το 2030 και 1 εκ. ετησίως από το 2030 και μετά, σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής του Τμήματος Παγκόσμιας Ενέργειας και Πηγών της EY, Σερζ Κολ, στο ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters.

Οι καθυστερήσεις στην αδειοδότηση δημιουργούν προβλήματα!

Ο Γενικός Γραμματέας της Eurelectric, Κρίστιαν Ρούμπι, σημειώνει ό,τι η κατασκευή των υποδομών δημόσιας φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων έρχεται αντιμέτωπη με τεράστιες καθυστερήσεις, εξαιτίας ζητημάτων σχεδιασμού και αδειών. «Στέλνουμε ένα προειδοποιητικό μήνυμα στους πολιτικούς σε όλα τα επίπεδα ότι η φιλοδοξία απαιτεί άδειες. Αν θέλουμε να εκπληρώσουμε αυτή την φιλοδοξία, τότε χρειαζόμαστε άδεια για να προχωρήσουμε», τόνισε χαρακτητιστικά.

Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων αυξάνουν τη ζήτηση για ηλεκτρική ενέργεια!

Στην έκθεση αποκαλύπτεται επίσης ό,τι η αύξηση πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη, σημαίνει και αύξηση της ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας κατά 11% ετησίως. Για να μην υπάρξει κίνδυνος για τα τοπικά ηλεκτρικά δίκτυα θα πρέπει να στηριχτούν οι έξυπνες λύσεις φόρτισης, όπως η προσφορά τιμολογίων για οικιακή φόρτιση κατά τη διάρκεια της νύχτας και όχι σε ώρες αιχμής, υπογραμμίζεται χαρακτηριστικά. Η φόρτιση κατά τη διάρκεια της νύχτας μπορεί να οδηγήσει σε μείωση της αύξησης στη ζήτηση ηλεκτρικής ενέργειας σε ώρες αιχμής κατά 21%!

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »