Τα θέματα 4green στα Google News
NEWSletter: 3 φορές την βδομάδα, στο e-mail σου Κάνε εγγραφή >
Πρόστιμα μεγαλύτερα του 1 δισ. ευρώ έρχονται για επτά από τις έντεκα μεγάλες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, επειδή δεν θα κατορθώσουν να περιορίσουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από τα αυτοκίνητά τους το 2021, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από τη σχετική νομοθεσία στην Ε.Ε. Μεταξύ των επτά ομίλων συγκαταλέγονται η Volkswagen, η Fiat-Chrysler και η BMW. Σύμφωνα με την εταιρεία συμβούλων PA Consulting, η οποία κάνει τις προβλέψεις περί των προστίμων, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στους περιβαλλοντικούς στόχους εξαιτίας της μείωσης στις πωλήσεις πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων με τις χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και της διογκούμενης ζήτησης για βενζινοκίνητα αυτοκίνητα πολλαπλών χρήσεων με τις υψηλότερες εκπομπές. Σε δημοσίευμα των Financial Times, αναφέρεται ακόμη πως οι εταιρείες που φαίνεται να έχουν περισσότερες πιθανότητες να πετύχουν τους στόχους είναι μόνον η Volvo, η Toyota, η Renault-Nissan και η Jaguar Land Rover. Η Volvo μάλιστα πρωτοπορεί, δεδομένου ότι εφαρμόζει νέα στρατηγική σύμφωνα με την οποία όλα τα νέα της μοντέλα από το 2019 και μετά θα έχουν ηλεκτρικό κινητήρα. Τα παραπάνω αναφέρονται σε έκθεση της ΡΑ Consulting, η οποία παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες στον κλάδο του αυτοκινήτου.
Αυτό που οφείλουν να κάνουν οι εταιρείες είναι να κρατήσουν τον μέσο όρο εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα κάτω από τα επίπεδα των 95 γραμμαρίων ανά χιλιόμετρο. Σε περίπτωση απόκλισης προβλέπονται βαριά πρόστιμα – συγκεκριμένα, 95 ευρώ ανά γραμμάριο που υπερβαίνει το επιτρεπόμενο όριο. Εν συνέχεια γίνεται πολλαπλασιασμός με τον αριθμό των αυτοκινήτων που κάθε εταιρεία αναμένεται να πουλήσει το 2020. Κατά συνέπεια, η γερμανική Volkswagen θα κληθεί να πληρώσει πρόστιμο 1,7 δισ. ευρώ, ενώ η ΒMW θα πληρώσει 700 εκατ. ευρώ. Αξίζει να αναφερθεί ότι κάθε επιμέρους εταιρεία έχει τους δικούς της μεμονωμένους στόχους, οι οποίοι σχετίζονται με τους ξεχωριστούς τύπους αυτοκινήτων που διατίθενται στην αγορά. Τι σημαίνει αυτό; Οτι σε περίπτωση που μια αυτοκινητοβιομηχανία διαθέτει ως επί το πλείστον μικρότερου κυβισμού οχήματα, θα υπόκειται σε αυστηρότερες ρυθμίσεις για τους ρύπους απΆ ό,τι μία άλλη, η οποία, κατά κύριο λόγο, κατασκευάζει μεγάλα αυτοκίνητα.
Σύμφωνα με τα ισχύοντα, όπως αναφέρουν οι FΤ, οι αυτοκινητοβιομηχανίες εξασφαλίζουν διευκολύνσεις για κάθε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κατασκευάζουν, εφόσον με τους δικούς του μηδενικούς ρύπους αντισταθμίζουν εκείνους των υπολοίπων. Συνήθως βασικό εργαλείο για τις εταιρείες ήταν τα πετρελαιοκίνητα οχήματά τους, τα οποία έχουν χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Ωστόσο, εξαιτίας του Ντιζελγκέιτ, το μερίδιο των πετρελαιοκίνητων οχημάτων επί των συνολικών οχημάτων που πωλούνται στην Ευρώπη, από το 52% τον Οκτώβριο του 2015 υποχώρησε στο 45% φέτος τον Μάιο. Οπότε, όπως αναφέρει η PA Consulting, δεν θα είναι εφικτή η επίτευξη των επιπέδων ρύπων που ορίζει η ευρωπαϊκή νομοθεσία, εφόσον μεγαλύτερο μέρος του στόλου των εταιρειών θα χρησιμοποιεί βενζίνη.
Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
ΘΕΡΜΑΝΣΗ - ΨΥΞΗ | ΗΛΙΟΘΕΡΜΙΑ |
ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ | ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ |
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΕΡΑ - ΝΕΡΟΥ | |
Ψάχνεις; Βρίσκεις με 1 κλίκ εδώ >> |
Έτσι κερδίζεις ως 20% στο ρεύμα από τις συσκευές
Ενδοδαπέδια ψύξη-θέρμανση & αντλία θερμότητας για max κέρδος!
Πώς θα επιλέξεις δομικά υλικά νέας γενιάς: 10 tips & Video
Ζεστασιά, οικονομία, υψηλή αισθητική με αερόθερμη σόμπα πέλλετ
Πότε θέλει υγρομόνωση & πότε θερμομόνωση η ταράτσα
Πώς να εξοικονομήσετε χρήματα και ενέργεια στην πολυκατοικία σας: Οδηγός βήμα-βήμα
Αντιστροφείς KOSTAL: Απόλυτα συμβατοί με τη νέα γενιά Φ/Β πλαισίων 400 W
Πάνω από 50 χρόνια εμπειρίας στους ηλιακούς θερμοσίφωνες!
Φωτοβολταϊκά: Τα κορυφαία tips για πάντα άψογη λειτουργία!
ΑΝΑΚΑΙΝΙΖΩ: Λύσεις 2024 + Top Experts
Home | Sitemap | Συνεργασία | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - 4green.gr