13o Πανελλήνιο Συνέδριο «ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ & ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ»

1.754 επισκέψεις στο άρθρο

Την Κυριακή 22/10, το συνέδριό έκλεισε αυλαία και όλοι οι παρευρισκόμενοι έφυγαν χαρούμενοι, πιο αισιόδοξοι, πιο πλούσιοι σε ιδέες και ανθρώπινες σχέσεις.

Ήταν ένα συνέδριο ωραίο, μεγάλο, αποτελεσματικό!

Ο αίθριος καιρός της Κρήτης ταίριαζε με τη διάθεσή μας και την επιτυχία του συνεδρίου. Η Αγία Πελαγία και η θέα του Αιγαίου μάς μάγεψε όλους. Πάνω από 700 άνθρωποι συμμετείχαν στο μοναδικό αυτό γεγονός.

Ήταν ένα συνέδριο ευρύ, με τους καλύτερους του κλάδου παρόντες. Με σπουδαίους καλεσμένους και ομιλητές υψηλού επιπέδου. Ξεχώρισαν οι θεματικές ενότητες, με ξενοδόχους και αρχιτέκτονες, η παρουσίαση της έρευνας για το μέλλον της αγοράς, το case study για την ανάπτυξη της ενεργειακής κουλτούρας, η έρευνα για τις εξαγωγές και τους παραδοσιακούς οικισμούς.
Τα ΒΡΑΒΕΙΑ alumini, για άλλη μια φορά, χάρισαν συγκίνηση και αναγνώριση σε σπουδαίους ανθρώπους.

Τι καλύτερο είχε αυτό το συνέδριο; Ξέφυγε προς τα πάνω σε θεματολογία, ομιλητές και ποιότητα, κυρίως όμως άνοιξε μεγάλες πόρτες συνεργασίας του κλάδου, με τους αρχιτέκτονες, τους ξενοδόχους, τα πανεπιστήμια, την πολιτεία.

Οι κατασκευαστές αλουμινίου ήταν οι πρωταγωνιστές του συνεδρίου, που εξέφρασαν τη γνώμη τους, μέσα στη δική τους στέγη. Έγιναν σημαντικές επαφές και αναπτύχθηκαν συνεργασίες.

Το σώμα όρισε το επόμενο συνέδριο, για τις 18-20 Οκτωβρίου του 2019.

Οι σύνεδροι ενέκριναν σπουδαία συμπεράσματα και προτάσεις για άμεση υλοποίηση. Συμπεράσματα
  • Κοινός στόχος η ανάπτυξη όλων μας.
  • Η συνεργασία θα μας δώσει τα εχέγγυα να κινηθούμε αυτόνομα, χωρίς να στηριζόμαστε σε «εξαγγελίες» προγραμμάτων.
  • Είμαστε σε συνεχή προσπάθεια ανάπτυξης του κύρους και του ονόματος, της επιχείρησής μας και των προϊόντων μας, που θα μας εξασφαλίσει σταθερή και πιστή πελατεία. (brand awareness)
  • Το BRANDING είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία. Θα πρέπει να το ενισχύσουμε, επενδύοντας στην αξία του προϊόντος μας και την υγιή οικονομική διάρθρωση, που θα μας εξασφαλίσει και την υγιή ανάπτυξη.
  • Οι προβλέψεις για το μέλλον σε βάθος διετίας, δείχνουν ανάκαμψη της οικοδομής, με τις νέες άδειες να υπερτερούν των ανακαινίσεων.
  • Οι προοπτικές δείχνουν ότι την επόμενη τριετία ο ετήσιος τζίρος θα αυξηθεί από περίπου 450 εκ. ευρώ που είναι σήμερα, σε περίπου 740 εκ. ευρώ σε ετήσια βάση.
  • Μελέτες αποδεικνύουν ότι η αντικατάσταση είναι μια διαχρονική και άμεσα ανταποδοτική επένδυση.
  • Η τεχνολογία των υλικών αναπτύσσεται διαρκώς για την κάλυψη των αναγκών της ενεργειακής εξοικονόμησης με καινοτόμα προϊόντα υψηλής τεχνολογίας.
  • Οι εταιρείες παροχής ενέργειας, όπως η ΔΕΗ, σχεδιάζουν ενεργειακά τιμολογιακά προγράμματα για τους καταναλωτές με ενεργειακή κουλτούρα.
  • Η Πολιτεία (και η ΔΕΗ) μελετά ανά χρηματοδοτούμενα προγράμματα ενεργειακής αναβάθμισης του κτιριακού ιστού σε μόνιμη βάση.
  • Η αγορά των κατασκευαστών αλουμινίου έχει ανάγκη από εργαλεία που αποδεικνύουν το όφελος από την ενεργειακή αναβάθμιση, όπως το Case Study που παρουσιάστηκε.
  • Οι εξαγωγές με συστηματική προσπάθεια και τις κατάλληλες προϋποθέσεις, μπορούν να δώσουν διέξοδο στις επιχειρήσεις.
  • Η εξαγωγική δραστηριότητα είναι λύση, αλλά χωρίς να παραβλέπουμε την εγχώρια αγορά.
Προτάσεις
  • Ανήκουμε όλοι στην ίδια αλυσίδα αξίας, που θα πρέπει αφενός να ενδυναμωθεί και αφετέρου να διευρυνθεί με νέους χρήσιμους κρίκους π.χ. ΣΕΚΑ, ΕΕΑ, ΣΑΝΗ, ΣΕΤΕ κ.ο.κ.
  • Οι μελέτες και τα case study είναι εργαλεία που μας βοηθούν να κατανοήσουμε την εικόνα της αγοράς και τη συμπεριφορά των καταναλωτών, ώστε να πράξουμε ανάλογα και θα πρέπει να συνεχιστούν σε νέα αντικείμενα που θα υποδειχθούν.
  • Να εκδοθεί το Case Study με μορφή απλού και εύχρηστου εντύπου ή αρχείου web, για χρήση των κατασκευαστών.
  • Να καθιερωθούν στο συνέδριο θέματα ψυχολογίας με διεύρυνση του αντικειμένου στην οικογενειακή επιχείρηση. Ν
  • Να καθιερωθεί ως θέμα η ανάπτυξη του αλουμινίου στους παραδοσιακούς οικισμούς.

Το Συνέδριο τίμησαν με την παρουσία τους ο βουλευτής και συντονιστής τουρισμού στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ, κ. Νίκος Ηγουμενίδης, ο βουλευτής και Γραμματέας της ΝΔ, κ. Λευτέρης Αυγενάκης και οι φορείς:
  • Περιφέρεια Κρήτης – Περιφερειάρχης, κ. Σταύρος Αρναουτάκης
  • Δήμος Μαλεβιζίου – Δήμαρχος, κ. Κώστας Μαμουλάκης
  • Δήμος Χανίων – Αντιδήμαρχος, κ. Γιώργος Φραγγεδάκης
  • Επιμελητήριο Ηρακλείου – Μέλος ΔΣ, κ. Γιώργος Αντωνογιαννάκης
  • Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας – Τμήμα Αν. Κρήτης – Πρόεδρος, κ. Γιάννης Χαρωνίτης
  • Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας – Τμήμα Δ. Κρήτης - Πρόεδρος, κ. Σπύρος Σοφιανός
  • Ελληνική Ένωση Αλουμινίου – Πρόεδρος, κ. Αγγελική Παπαγεωργίου
  • Πανελλήνια Ομοσπονδία Βιοτεχνών Αλουμινίου Σιδήρου – Πρόεδρος, κ. Θεόφιλος Παγιάτης
  • Πανελλήνια Ομοσπονδία Διευ/ντών Ξενοδόχων – Πρόεδρος, κ. Γιώργος Πελεκανάκης
  • Σύλλογος Αρχιτεκτόνων Ν. Ηρακλείου – Πρόεδρος, κ. Αντώνης Ορφανουδάκης
  • Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εταιριών Μόνωσης – Πρόεδρος, κ. Αργύρης Ανδρέου
  • Σύνδεσμος Εμπόρων Αλουμινίου Αττικής – Πρόεδρος, κ. Μιχάλης Ιωαννίδης 
  • Σύνδεσμος Σιδηρουργών Αλουμιν/στών Ηρακλείου – Πρόεδρος, κ. Στέλιος Καλαφατάκης
  • Σωματείο Μεταλλοκατασκευαστών Χανίων – Πρόεδρος, κ. Γιάννης Στριλιγκάς

Υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Ελλήνων Κατασκευαστών Αλουμινίου και την οργάνωση της Energy Line, σταθερά από το 1994.