Τα θέματα 4green στα Google News
NEWSletter: 3 φορές την βδομάδα, στο e-mail σου Κάνε εγγραφή >
-Το νέο brand positioning και το σλόγκαν εκφράζουν όλα όσα θέλει η ABB να μείνουν χαραγμένα στους πελάτες της
-Υποστηρίζει τις βιομηχανίες να διακρίνονται με οικονομία πόρων και ρύπων
-Ενισχύει την επόμενη φάση στην ανάπτυξη της εταιρείας
-Το νέο σλόγκαν ναπτύχθηκε στο πνεύμα του αποκεντρωμένου μοντέλου λειτουργίας της ΑΒB
Η ΑΒΒ παρουσιάζει νέο brand positioning δηλώνοντας πως «υποστηρίζει τις βιομηχανίες να διακρίνονται με οικονομία πόρων και ρύπων». Με τον τρόπο αυτό ενισχύει την επόμενη φάση στην ανάπτυξη της εταιρείας, που έπειτα από την επιτυχημένη περίοδο μετασχηματισμού της, ηγείται στον τομέα του ηλεκτρολογικού εξοπλισμού και του αυτοματισμού. Στη φράση αυτή εκφράζονται με σαφήνεια, όλα όσα θέλει η ABB να μείνουν χαραγμένα για εκείνη στο μυαλό των πελατών της.
Το νέο brand positioning αναπτύσσεται γύρω από τη λέξη «Outrun» και η σημασία του περιλαμβάνει δύο διαφορετικές πτυχές: Τη διατήρηση των συνεργατών της ABB σε σταθερά υψηλές επιδόσεις και ταυτόχρονα την παροχή βοήθειας εκ μέρους της εταιρείας ώστε οι συνεργάτες να λειτουργούν συνεχώς πιο παραγωγικά και αποδοτικά και να μπορούν να διακρίνονται. Η «οικονομία πόρων» αντιπροσωπεύει τον παγκοσμίως ηγετικό ρόλο της ΑΒΒ στον τομέα του αυτοματισμού, με στόχο την βελτίωση της παραγωγικότητας και της αποδοτικότητας κρίσιμων καθημερινών λειτουργιών κάθε βιομηχανίας. Η «οικονομία ρύπων» αντιπροσωπεύει την ηγετική θέση της εταιρείας στον τομέα του ηλεκτρολογικού εξοπλισμού, με στόχο να εξαφανιστεί ο άνθρακας από τις πιο βασικές βιομηχανίες του πλανήτη.
Το νέο σλόγκαν της ΑΒΒ ΅Engineered to OutrunΆ και το νέο brand positioning ευθυγραμμίζονται με τον σκοπό ύπαρξης της ΑΒΒ, δηλαδή ένα μέλλον περισσότερο βιώσιμο και πιο αποδοτικό από άποψη σπατάλης πόρων ενώ η τεχνολογικά ηγετική θέση της εταιρείας στους τομείς του ηλεκτρολογικού εξοπλισμού και του αυτοματισμού σε συνδυασμό με το αποκεντρωμένο μοντέλο λειτουργίας της, συμβάλλουν στην υλοποίηση του σκοπού αυτού.
Η οπτική απεικόνιση της ΑΒΒ αναπροσαρμόζεται ώστε να αντικατοπτρίζει καλύτερα το νέο brand positioning, ενώ η εταιρεία μέσω της νέας εταιρικής της ταυτότητας αναδεικνύεται περισσότερο. Ωστόσο, το εμβληματικό λογότυπο της ΑΒΒ παραμένει ίδιο.
Ο Morten Wierod, Chief Executive Officer της ABB, δήλωσε: «Είμαι περήφανος που εγκαινιάζουμε σήμερα το νέο μας brand positioning και το νέο μας σλόγκαν, καθώς μπαίνουμε σε μια νέα φάση για την ΑΒΒ, όπου οι αναπτυξιακές φιλοδοξίες μεγαλώνουν ενώ ο “τρόπος της ΑΒΒ” έχει εδραιωθεί σε ολόκληρο τον οργανισμό. Το brand positioning θα υποστηρίξει τις εμπορικές επιδόσεις αλλά και την προσέλκυση νέων ταλέντων. Συνοψίζει το ποιοι είμαστε και για ποιους λόγους θέλουμε να είμαστε γνωστοί στους πελάτες μας: Διατηρούμε τις υψηλές επιδόσεις τους, ενώ τους βοηθάμε να γίνουν πιο παραγωγικοί και πιο βιώσιμοι, ώστε να μπορούν να έχουν καλύτερα αποτελέσματα. Αυτό είναι που αποκαλούμε στην ABB ΅Engineered to OutrunΆ».
Έρευνα που διεξήχθη στο πλαίσιο ανάπτυξης του νέου brand positioning, διαπίστωσε ότι η αγορά έχει σε πολύ υψηλή εκτίμηση την ΑΒΒ, επομένως η αύξηση της εξοικείωσης με το brand αποτελεί σημαντική εμπορική ευκαιρία. Το νέο positioning αναπτύχθηκε στο πνεύμα του αποκεντρωμένου μοντέλου λειτουργίας της ΑΒΒ, από μια διευρυμένη ομάδα στην οποία συμμετείχαν η ίδια η εταιρεία, επιχειρηματικοί τομείς και τμήματα αλλά και πελάτες.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
ΘΕΡΜΑΝΣΗ - ΨΥΞΗ | ΗΛΙΟΘΕΡΜΙΑ |
ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ | ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ |
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΕΡΑ - ΝΕΡΟΥ | |
Ψάχνεις; Βρίσκεις με 1 κλίκ εδώ >> |
Αυτά τα χρώματα διώχνουν το κρύο!
Απόλυτη τριπλέτα οικονομίας: Ηλιακός, φυσικό αέριο, ενεργειακά τζάμια
Thermovent Hellas Α.Ε: Η νέα συνεργασία με SPRSUN & IDEAL CLIMA για αντλίες θερμότητας & fan coil
Εξοικονομώ: Τι αλλάζει στα επόμενα προγράμματα - Η επιδότηση για την αντλία θερμότητας
Θέρμανση με ενεργειακό τζάκι: Αερόθερμο ή καλοριφέρ
Θερμομονωτικά τούβλα: Τέλος στην απώλεια θερμότητας από τους τοίχους
ABB: Nέο brand positioning και σλόγκαν «Engineered to Outrun»
Top λύσεις σε κλιματισμό, θέρμανση & ηλιακούς!
Πρωτοπόρα γερμανικά συστήματα καθαρισμού φωτοβολταϊκών
ΑΝΑΚΑΙΝΙΖΩ: Λύσεις 2024 + Top Experts
Home | Sitemap | Συνεργασία | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - 4green.gr