Green Brand Awards 2024: Στην κορυφή όσοι προάγουν την καινοτομία στην Πράσινη Οικονομία και το Eco Living!

Green Brand Awards 2024: Στην κορυφή όσοι προάγουν την καινοτομία στην Πράσινη Οικονομία και το Eco Living!

Green Brand Awards 2024: Στην κορυφή όσοι προάγουν την καινοτομία στην Πράσινη Οικονομία και το Eco Living!

Green Brand Awards 2024: Στην κορυφή όσοι προάγουν την καινοτομία στην Πράσινη Οικονομία και το Eco Living!

  • Green Brand Awards 2024: Στην κορυφή όσοι προάγουν την καινοτομία στην Πράσινη Οικονομία και το Eco Living!
  • Green Brand Awards 2024: Στην κορυφή όσοι προάγουν την καινοτομία στην Πράσινη Οικονομία και το Eco Living!
  • Green Brand Awards 2024: Στην κορυφή όσοι προάγουν την καινοτομία στην Πράσινη Οικονομία και το Eco Living!
  • Green Brand Awards 2024: Στην κορυφή όσοι προάγουν την καινοτομία στην Πράσινη Οικονομία και το Eco Living!

Green Brand Awards 2024: Στην κορυφή όσοι προάγουν την καινοτομία στην Πράσινη Οικονομία και το Eco Living!

1.115 επισκέψεις στο άρθρο

Tο περιοδικό «Πράσινο Σπίτι & Κτίριο» χορηγός επικοινωνίας των Green Brand Awards 2024

Την Πέμπτη 21 Μαρτίου, στο Sofitel Athens Airport, πραγματοποιήθηκε η Τελετή Απονομής των Green Brand Awards 2024 που διοργανώθηκε από την BOUSSIAS events. Για 4η συνεχόμενη χρονιά αναδείχθηκαν και επιβραβεύτηκαν η αριστεία και η καινοτομία σε προϊόντα, υπηρεσίες και διαδικασίες ανάπτυξης οι οποίες προάγουν την GREEN οικονομία και το Eco Living.

Περισσότερα από 250 υψηλόβαθμα στελέχη επιχειρήσεων, εκπρόσωποι Φορέων, Πανεπιστημίων, Επαγγελματίες καθώς και εκπρόσωποι Τύπου, βρέθηκαν στην Τελετή Απονομής, επικροτώντας την καινοτομία και την ποιότητα των βραβευμένων υποψηφιοτήτων των εταιρειών που συνδυάζουν τις κατάλληλες προϋποθέσεις βιωσιμότητας και αειφορίας με την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας και την περιβαλλοντική προστασία, προσφέροντας βιώσιμες τεχνολογίες και πρακτικές, αλλά και προϊόντα που θεωρούνται Green, Eco-friendly, Recyclable, Reusable, Zero Waste και Χαμηλής Κατανάλωσης Ενέργειας.

Συνολικά, διακρίθηκαν 54 εταιρείες, επιχειρήσεις και φορείς από ένα ευρύ φάσμα επιχειρηματικής δραστηριότητας πάνω σε όλες τις κατηγορίες των βραβείων.
 

Πιο συγκεκριμένα βραβείο απέσπασαν οι:

ACCESS Α.Β.Ε.Ε., Aegean Rebreath, Airport Limos Greece, BEE FOR PLANET, Carglass® Ελλάδας, Dell Technologies, Digital Realty Hellas S.A., DIMSTEL ABEE, DOTSOFT, DRUCKFARBEN HELLAS, EcoMechanica – powerPerfector, Elismadeit, ENGAIA Α.Ε., ERGO Ασφαλιστική, Escargot de Crete, FoodBag, FrieslandCampina Hellas, ICAP CRIF, Info Quest Technologies, INNOVECO, Mat&Pil, Matrix Pack, PAROSTEC, Pepsico Hellas, PRAKTIKER HELLAS, PressiousArvanitidis, ProspecTree, Sevensun HELLENIC SHADING SYSTEMS LTD., TheFutureCats / Athens International College, TheFutureCats / Holy Llama Creative Bakery, Thermograph, TÜV AUSTRIA HELLAS, ULTIMA DERMA, UNI-PHARMA SA & InterMed SA, ΑΒ Βασιλόπουλος, Γ.Ε ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Α.Ε.Ε, ΔΕΗ, ΔΕΛΑΤΟΛΑΣ EXPRESS CARGO AE (DEC AE), Δήμος Βοΐου- Δομή Ασυνόδευτων Ανηλίκων Προσφύγων Πενταλόφου, Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Και Αποχέτευσης Δήμου Αλεξανδρούπολης, Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Θήρας, ΕΜΑ ΑΕ, Ηρακλής Συσκευασία ΑΕ, ΘΕΟΝΗ Α.Ε, ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ 2004+, ΚΑΤΡΑΔΗΣ ΣΧΟΙΝΙΑ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ, Νέα Οδός Α.Ε, Όμιλος BIOMETRIKA - Βιοπαθολογικά Μικροβιολογικά Ιατρεία, Οργανισμός Κεντρικών Αγορών και Αλιείας (ΟΚΑΑ ΑΕ), Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων Ενέργειας και Υδάτων και ΤΕΧΑΝ Α.Β.Ε.Ε..
 

Επίσης, οι εταιρείες οι οποίες κατέκτησαν την υψηλότερη βαθμολογία σε ολόκληρη την ενότητά που συμμετείχαν, αποσπώντας το Platinum Βραβείο ήταν οι: Κατράδης Σχοινιά Ναυτιλίας ΑΒΕΕ με την υποψηφιότητα Marine Green Product -IMPROVED 24 RSB Reduced Snap Back, ΤΕΧΑΝ Α.Β.Ε.Ε. με την υποψηφιότητα Πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Εμείς δωρίΖΟΥΜΕ 1.000.000 €, Εσύ αποφασίΖΕΙΣ που θα το μοιράσεις και Dell Technologies με την υποψηφιότητα Dell Concept Luna.

Η βραδιά όπως πάντα κορυφώθηκε με την απονομή των μεγάλων βραβείων της χρονιάς, των Grand Awards, όπου η Dell Technologies αναδείχθηκε Green Brand of the Year και η ΔΕΗ ΑΕ αναδείχθηκε Green Company of the Year.

Η βραδιά των βραβείων ξεκίνησε με τον χαιρετισμό της Αννας Μαρίας Παπίρη, Wellness Editor – Author, Co-Founder Wellness Project, BOUSSIAS events, η οποία μεταξύ άλλων ανέφερε: «Σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από έντονη περιβαλλοντική ευαισθησία είναι φυσική συνέχεια η αυξημένη ζήτηση για βιώσιμα προϊόντα.

Αυτό και μόνο ως γεγονός είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για τις επιχειρήσεις να ανταποκριθούν στη ανάπτυξη πράσινων προϊόντων αλλά και να έρθουν πιο κοντά στους καταναλωτές οι οποίοι αντιλαμβανόμενοι την επιβάρυνση του πλανήτη τις τελευταίες δεκαετίες αναζητούν προϊόντα τα οποία δεν ανταποκρίνονται απλά στις ανάγκες τους αλλά εναρμονίζονται με τις αξίες τους.

Πρόκειται για μία νέα πραγματικότητα όπου οι καταναλωτές επιζητούν την βιωσιμότητα των προϊόντων ενώ τα brands ισχυροποιούνται μέσα σε μία μεταβαλλόμενη αγορά καθώς οικοδομούν πιο ισχυρούς συναισθηματικούς δεσμούς με τους πελάτες τους. Η βιωσιμότητα και η καινοτομία είναι μονόδρομος πλέον για τις επιχειρήσεις καθώς συμβάλλουν στην κατάκτηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και την επιτυχία».

Στην συνέχεια, η Κωνσταντίνα Σκαναβή, Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής, Καθηγήτρια Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής και Επικοινωνίας, Τμήμα Δημόσιας και Κοινοτικής Υγείας, Σχολή Δημόσιας Υγείας, Πανεπιστήμιο Δυτικής, άφησε το δικό της ξεχωριστό στίγμα στην βραδιά με το μήνυμά της αναφέροντας: «Φέτος η καθημερινότητα όλων μας βιώνει μια συνεχή εναλλαγή χειμωνιάτικου σκηνικού σε καλοκαιρινό και τούμπαλιν μέσα στην ίδια εβδομάδα.

Το Φθινόπωρο και η Ανοιξη έχουν εκτοπιστεί από τις πραγματικές συνθήκες και εμφανίζονται σαν περιγραφή εικόνων που διαδραματίστηκαν σε παλαιότερες εποχές. Το λεξιλόγιο μας στην καθομιλουμένη έχει εμπλουτιστεί με 3 λέξεις, οικείες σε κάθε ηλικία και εκπαιδευτικό επίπεδο: "πανδημία" και "κλιματική αλλαγή". Δύο λέξεις που προκαλούν αρνητικά ερεθίσματα, που σημαδεύουν την αρχή μιας νέας εποχής, όπου πυξίδα της είναι η αβεβαιότητα για την ίδια τη ζωή, αφού το περιβάλλον μας έχει διαμορφωθεί βάσει μιας οικονομικής και αναπτυξιακής λαιμαργίας που δεν δείχνει να ικανοποιείται εύκολα.

Τα Green Brand Awards έρχονται σαν μια αχτίδα ελπίδας, γιατί προβάλουν «πράσινες» βέλτιστες πρακτικές που όχι μόνο δεν εκτροχιάζουν την πορεία της ανάπτυξης αλλά θωρακίζουν και την τελευταία μας προσπάθεια για να σωθεί η ίδια η ζωή. Το σπουδαιότερο είναι ότι μέσα από τη διαδικασία της αξιολόγησης των "ελληνικών πράσινων προτάσεων" καλλιεργείται μια φιλοσοφία σεβασμού προς το περιβάλλον και όλους τους συνανθρώπους μας, η οποία, εάν υιοθετηθεί, θα οδηγήσει όχι μόνο στη συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών που παρέχονται προς τους πελάτες, στην επιχειρηματική αποτελεσματικότητα, στη διεθνή ανταγωνιστικότητα αλλά και στη ποιότητα εν γένει του κοινωνικού ιστού.

Η ανάδειξη και διάδοση του θεσμού των Green Brand Awards, θα βοηθήσει στην προώθηση της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης όλων των πολιτών και θα αναχαιτίσει την επιδείνωση της περιβαλλοντικής κακοποίησης, θωρακίζοντας την παγκόσμια υγεία.

Τα Green Brand Awards έρχονται να τιμήσουν τα πιο καινοτόμα πράσινα έργα και μυαλά, που τόσο ο πλανήτης μας  έχει ανάγκη, για να προστατευτεί η δημόσια υγεία και να ζούμε όλες και όλοι μια καθημερινότητα που να σέβεται τη ζωή».
 

Συνέχεια του άρθρου >>>