Η LG στηρίζει την ημερίδα Women Leaders in FinTech

1.831 επισκέψεις στο άρθρο

Η LG στηρίζει την ημερίδα Women Leaders in FinTech: «Personal stories of financial disruption».

Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις πρωτοποριακές retail digital signage λύσεις της εταιρείας που ενισχύουν τη διαδραστικότητα και ενδυναμώνουν το customer loyalty
 
Το επαγγελματικό τμήμα Business Solutions της LG Electronics (LG) συμμετείχε στην ημερίδα Women Leaders in FinTech που διοργάνωσε η warply με θέμα «Personal stories of financial disruption», η οποία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 7 Μαρτίου, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, με διεθνείς ομιλήτριες, οι οποίες ήταν προσωπικότητες που ξεχωρίζουν στη διεθνή σκηνή για τις καινοτόμες προσωπικές ιστορίες τους, στον τομέα ηγεσίας και στρατηγικής. Η ημερίδα εστίασε σε νέες καινοτόμες χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, όπως αυτές υλοποιούνται ήδη στο λιανεμπόριο και τον τραπεζικό τομέα, με στόχο να αναδείξει τις κορυφαίες καινοτόμες λύσεις και τεχνολογίες, παρουσιάζοντας μελέτες περιπτώσεων που αλλάζουν τα δεδομένα στους δύο κλάδους.
 
Κατά τη διάρκεια της ημερίδας, στην οποία συμμετείχαν υψηλόβαθμα στελέχη από τον τραπεζικό και retail κλάδο, οι επαγγελματικές digital signage λύσεις της LG που ήταν τοποθετημένες στο χώρο της ημερίδας  προσέφεραν στους συμμετέχοντες αναβαθμισμένο οπτικοακουστικό περιεχόμενο υψηλής τεχνολογίας, μέσω των 86 ιντσών Ultra Stretch Digital Signage οθονών. Στο σύντομο βίντεο που προβλήθηκε πριν τις ομιλίες, οι παρευρισκόμενοι παρακολούθησαν μερικές από τις επαναστατικές λύσεις Information Display της LG που επαναπροσδιορίζουν την online και offline εμπειρία του επισκέπτη σε καταστήματα και άλλους επαγγελματικούς χώρους. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούσαν να απευθυνθούν για περισσότερες πληροφορίες στο ειδικά διαμορφωμένο booth της LG.
 
Με στόχο την αναβάθμιση της εμπειρίας του επισκέπτη του καταστήματος, τόσο πριν την είσοδό του στο κατάστημα, αλλά και εντός αυτού(in store shopping experience & promotions), οι retail digital signage λύσεις της LG προσφέρουν interactivity με αποτέλεσμα ο retailer να ενδυναμώσει το customer loyalty και το shop experience. Στον τραπεζικό κλάδο συγκεκριμένα, οι LG digital signage λύσεις που περιλαμβάνουν πρωτοποριακές εφαρμογές ψηφιακής σήμανσης, αποτελούν το μέσο για να επιτευχθεί η βέλτιστη προσέλκυση και διατήρηση πελατών, καθώς και η ενίσχυση της διαδραστικότητας τους σε ένα υψηλά ανταγωνιστικό πεδίο.
 
H Τζώρτζια Σταυροπούλου, Διευθύντρια Marketing της LG, δήλωσε: «Ως πρωτοπόρος στη δημιουργία καινοτόμων προϊόντων και τεχνολογιών, τόσο στο χώρο των καταναλωτικών, όσο και των επαγγελματικών προϊόντων και λύσεων, με ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο σημαντικών, πρωτοποριακών έργων που έχουν υλοποιηθεί στην ελληνική αγορά, η LG στηρίζει πρωτοβουλίες, όπως η ημερίδα Leaders in FinTech. Συμμετέχοντας στην ημερίδα, η οποία ανέδειξε σημαντικά έργα και παρουσίασε τις τελευταίες τάσεις στην αγορά, ενημερώσαμε τους ενδιαφερόμενους συμμετέχοντες για τα καινοτόμα προϊόντα digital signage που έχουν εφαρμογή στον γενικότερο κλάδο του λιανεμπορίου και συγκεκριμένα στον τραπεζικό κλάδο».