Η LG συμμετείχε στην HORECA 2018 παρουσιάζοντας ξενοδοχειακές λύσεις

1.670 επισκέψεις στο άρθρο

Η τεχνολογική υπεροχή των επαγγελματικών οθονών και τηλεοράσεων της LG τράβηξε τα βλέμματα των επισκεπτών στο κοινόπερίπτερο LG - Public

`Ακρως επιτυχημένη ήταν η παρουσία της LG Electronics (LG) και του τμήματος LG Business Solutions στη φετινή HORECA 2018, τη μεγάλη διεθνή έκθεση για την τροφοδοσία και τον εξοπλισμό των ξενοδοχείων και των μονάδων μαζικής εστίασης, όπου συμμετείχαν πάνωαπό550 επιχειρήσεις. Το τετραήμερο 9-12 Φεβρουαρίου οι επισκέπτες της έκθεσης θαύμασαν από κοντά τις ολοκληρωμένες ξενοδοχειακές λύσεις Infotainmentκαι ταπροηγμένης τεχνολογίας και ιδιαίτερης αισθητικήςπροϊόνταdigitalsignageστο κοινό περίπτερο της LG και της εταιρείας Public.
 
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, οι επισκέπτες είδαν από κοντά την 55 ιντσών ξενοδοχειακή τηλεόραση της σειράς Pro:CentricSmartHotel 4KOLEDEW961H, την πρώτη σειρά HotelTVs στον κόσμο που αξιοποιεί την τεχνολογία OLED. Η εντυπωσιακή σειρά με το πρόγραμμα διαχείρισης περιεχομένου Pro:Centric Direct Ready για In-room digital concierge υπηρεσίες, δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες να μπορούν να δημιουργούν προσωποποιημένα templates καθώς και να διαχειρίζονται εξ αποστάσεως τις τηλεοράσεις που είναι συνδεδεμένες στο δίκτυο IPήRF του ξενοδοχείου. Το λογισμικό Pro:Centric Direct διαθέτει free design template, προσαρμόσιμα γραφικά στοιχεία (widgets) και προεγκατεστημένα πρότυπα σε 3 διατάξεις (Cinematic-type, Grid-type, Bar-type) για την προώθηση των υπηρεσιών του ξενοδοχείου αλλά και την ικανοποίηση των επιθυμιών και αναγκών των επισκεπτών του.
 
Οι digital signage λύσεις της LG, και πιο συγκεκριμένα το 86 ιντσών Ultra Strech WebOS Signage Monitor (σειρά BH5C)που ήταν τοποθετημένο στο περίπτερο, τράβηξε τα βλέμματα των επισκεπτών με τον ιδιαίτερο σχεδιασμό του. Επιπλέον, τo Smart Hybrid Transparent Cooler 32 ιντσών (σειρά WFC-DB) εντυπωσίασε χάρη στον ενσωματωμένο αισθητήρα προσέγγισης με τον οποίο η οθόνη άλλαζε από τη λειτουργία διαφημιστικής προβολής στην προβολή διάφανης βιτρίνας καθιστώντας δυνατή την εμφάνιση των προϊόντων που βρίσκονταν μέσα στο ψυγείο.

Τέλος, στο κοινό περίπτερο LG – Public, είχαν τοποθετηθεί οι επαγγελματικές τηλεοράσεις LG WebOS Digital Signage TV–Super Sign 43 ιντσών (σειρά LV640S) και LG Commercial TV 32 ιντσών (σειρά LV300C), στις οποίες προβάλλονταν εξαιρετικές εικόνες ψηφιακού περιεχομένου και το Signage WebOS Monitor 55 ιντσών (σειρά SM5C) σε κατακόρυφη (portrait) εγκατάσταση.
 
Ο κ. Γ. Μαντάς, Εμπορικός Διευθυντής του τμήματος Business Solutions της LG Electronics Hellas, δήλωσε σχετικά: «Η LGδεν θα μπορούσε να λείπει από μία από τις κορυφαίες εκθέσεις της ελληνικής αγοράς που φέρνει σε επαφή τους επαγγελματίες του τουρισμού και της μαζικής εστίασης με κορυφαίες επιχειρήσεις ξενοδοχειακού και επαγγελματικού εξοπλισμού. Με τη συμμετοχή μας στη HORECA 2018και την στρατηγική μας συνεργασία με το Public στοχεύουμενα αναδείξουμε την τεχνολογική υπεροχή και το υψηλό επίπεδο των προϊόντων και των υπηρεσιών που παρέχει το τμήμα LG Business Solutions».