Οι ειδικοί της αγοράς της ηλεκτροκίνησης ανησυχούν για ελλείψεις πρώτων υλών που σχετίζονται με την κατασκευή μπαταριών για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Οι ειδικοί της αγοράς της ηλεκτροκίνησης ανησυχούν για ελλείψεις πρώτων υλών που σχετίζονται με την κατασκευή μπαταριών για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα υπάρχουν! Μπαταρίες;

Σχολιάστε
1.781 επισκέψεις στο άρθρο

Υπάρχει περίπτωση να τελειώσουν οι μπαταρίες για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα; Όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά; Το ενδεχόμενο να ξεμείνουμε από μπαταρίες για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι καθόλου απίθανο. Διάβασε παρακάτω και θα καταλάβεις.

Τα «κεφάλια» της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας ανησυχούν ιδιαίτερα τις τελευταίες εβδομάδες για την πιθανότητα μεγάλης κλίμακας έλλειψης μπαταριών μέσα στους επόμενους μήνες. Αυτή η νέα και βαριά απειλή για την αυτοκινητοβιομηχανία, θα είναι πολύ μεγαλύτερη από την κρίση των ημιαγωγών, που μαίνεται ακόμη και σήμερα.

Kοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Οι πωλήσεις e-cars 3πλασιάστηκαν (2019-2021), αλλά υπάρχει θέμα!

- Τι λένε τα «κεφάλια» της Tesla (Elon Musk) & Rivian (RJ Scaring)
- «Ορεκτικό» η κρίση ημιαγωγών, μπροστά σε αυτό που έρχεται για τις μπαταρίες
- Οι τιμές νικελίου, λιθίου & γραφίτη εκτοξεύτηκαν, κίνδυνος έλλειψης πρώτων υλών
- Τι θα γίνει αν σταματήσει η παραγωγή αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης;

Τι λένε τα «κεφάλια» Tesla & Rivian!

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Elon Musk, καθώς και το στέλεχος της Rivian, RJ Scaring, εκφράζουν έντονα την ανησυχία τους για το σενάριο έλλειψης μπαταριών, όπως διαβάζουμε και σε ρεπορτάζ του newmoney. Όλα αυτά βέβαια σε μία περίοδο, κατά την οποία οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων καταγράφουν ρεκόρ ανόδου, κυρίως λόγω των ολοένα και πιο αυστηρών περιβαλλοντικών προτύπων, καθώς και της συνεχώς αυξανόμενης προσφοράς και αυτή η πιθανή έλλειψη θα ήταν πραγματική καταστροφή για τη βιομηχανία.

Η έλλειψη πρώτων υλών, όταν η ζήτηση θα γίνει πολύ μεγάλη, είναι ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ό,τι οι τιμές του νικελίου, του λιθίου και του γραφίτη, κυριολεκτικά εκτοξεύτηκαν. Σύμφωνα με την εφημερίδα Wall Street Journal, το μεγάλο «κεφάλι» της Rivian διατυπώνει ανοιχτά την ανησυχία του, σημειώνοντας χαρακτηριστικά ό,τι «οι ημιαγωγοί είναι απλώς ένα μικρό ορεκτικό σε σύγκριση με αυτό που μας περιμένει με τις μπαταρίες τις επόμενες δύο  δεκαετίες».

Τι θα γίνει αν σταματήσουν να παράγονται αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης;

Το big boss της Rivian αναρωτιέται για το τι θα συμβεί αν οι περισσότερες χώρες θα σταματήσουν σύντομα να πωλούν αυτοκίνητα που κινούνται με κινητήρες εσωτερικής καύσης, πράγμα που σημαίνει ότι ενδέχεται να μην παράγονται αρκετά οχήματα σε σχέση με τη ζήτηση.

Αξίζει να σημειωθεί ό,τι σύμφωνα με έκθεση του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ενέργειας (IEA), οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχουν ήδη τριπλασιαστεί μεταξύ 2019 και 2021, αριθμός που αναμένεται να αυξηθεί περαιτέρω με την πάροδο του χρόνου. Όμως, η ζήτηση για μπαταρίες δεν προέρχεται μόνο από την αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και από άλλους κλάδους, ιδίως εταιρείες που ειδικεύονται στην πράσινη ενέργεια, που πρέπει να την αποθηκεύσουν.
 

Kοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »