Mε την κλιματική αλλαγή να αποτελεί ένα κρίσιμο ζήτημα, πολλές εταιρείες αναλαμβάνουν σημαντικές δράσεις προκειμένου να μειώσουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και να αυξήσουν τις επιδόσεις τους σε θέματα περιβάλλοντος, κοινωνίας και Εταιρικής Διακυβέρνησης (ESG). H
LG Electronics (LG) παγκοσμίως έχει δεσμευτεί να επιτύχει την ουδετερότητα του άνθρακα σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της έως το 2030, με την επέκταση φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων και λύσεων και την αξιοποίηση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, που αποτελεί μέρος της στρατηγικής της.
Στόχος της LG είναι να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να ακολουθήσουν έναν υγιή τρόπο ζωής, διευκολύνοντας την καθημερινότητά τους με προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας, έχονταςως γνώμονα την προστασία τουπεριβάλλοντος. Παράλληλα, αναπτύσσει πρωτοβουλίες που θέτουν την ευημερία του πλανήτη σε προτεραιότητα και προωθείτην κυκλική οικονομία. Για να το επιτύχει αυτό, αυξάνει τη χρήση ανακυκλώσιμων υλικών και μειώνει τον όγκο και το βάρος των προϊόντων, ενώ περιορίζει τη χρήση επικίνδυνων χημικών ουσιών.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η LG συμβάλλειστη μείωση των αερίων του θερμοκηπίου μέσω των λύσεων της για ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα, καθώς και μέσω ενός ευρέος φάσματος οικιακών και επαγγελματικών προϊόντων ηλιακής ενέργειας.Η εταιρεία αναμένεται να μειώσει τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου από την παραγωγή της κατά 50% σε σύγκριση με το 2017 έως το τέλος του 2030. Στο πλαίσιο αυτό, έχει ιδρύσει το LG Carbon Fund για την υποστήριξητων Τεχνολογιών και λύσεωνγια τη μείωση του θερμοκηπίου. Η LG συμμετέχει επίσης, ενεργά στο έργο Clean Development Mechanism (CDM), πουστόχο έχει τον περιορισμό των επιβλαβών εκπομπών μέσω επενδύσεων τεχνολογίας και κεφαλαίου σε αναπτυσσόμενες χώρες.
Επιπλέον, ενθαρρύνοντας τους ανθρώπους να κάνουν μικρά βήματα για να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση του παγκόσμιου προβλήματος των απορριμμάτων υφασμάτων μέσα από έναν τρόπο ζωής που σέβεται τον πλανήτη, η LGυποστηρίζει την ψηφιακή καμπάνια,
#CareForWhatYouWear, προσκαλώντας τους καταναλωτές να υιοθετήσουν βιώσιμες συνήθειες για τη φροντίδα των ρούχων.
Η LGκατέλαβε, επίσης, την 13
η θέση μεταξύ άλλων εταιρειών στην έκθεση CorporateKnights2021 CarbonClean200
[1], αναγνωρίζοντας τις προσπάθειές της για τη φιλική προς το περιβάλλον διαχείριση των προϊόντων της, τη μείωση των εκπομπών του άνθρακα και τη χρήση εναλλακτικής ενέργειας. Τέλος, ξεχώρισε για την παραγωγή οικιακών συσκευών με βέλτιστη ενεργειακή απόδοση.