Με τη συγκεκριμένη έρευνα επικεντρωθήκαμε στον βαθμό ικανοποίησης των ατόμων που έχουν προχωρήσει στην εγκατάσταση κάποιου φωτοβολταϊκού συστήματος.

Ποια τα κριτήριά σας κατά την επιλογή εταιρείας Φ/Β;

Πόσο ευχαριστημένοι είστε απο το σύστημα που εγκαταστήσατε;

Έχετε αντιμετωπίσει προβλήματα με τις εγγυήσεις;

Πώς κρίνετε την έως τώρα συνεργασία σας με την εταιρεία που επιλέξατε;

Φωτοβολταϊκά: Ικανοποιημένο το 85% των κατόχων

Το περιοδικό «ΠΡΑΣΙΝΟ ΣΠΙΤΙ & ΚΤΙΡΙΟ» πραγματοποίησε ακόμη μια έρευνα που σχετίζεται με τα φωτοβολταϊκά συστήματα. Έτσι, αυτή τη φορά επικεντρωθήκαμε στα ζητήματα ικανοποίησης κατόχων φωτοβολταϊκών συστημάτων.

 
Τα ερωτήματα που θέσαμε
• Πόσο ευχαριστημένοι είστε από το σύστημα που εγκαταστήσατε;
• Έχετε αντιμετωπίσει προβλήματα με τις εγγυήσεις ;
• Πως κρίνετε τη συνεργασία σας με την εταιρεία που σας εγκατέστησε τα φωτοβολταϊκά;
1.251 συμμετέχοντες
Η συγκεκριμένη έρευνα, με θέμα την ικανοποίηση κατόχων φωτοβολταϊκού συστήματος, που πραγματοποίησε το περιοδικό «ΠΡΑΣΙΝΟ ΣΠΙΤΙ & ΚΤΙΡΙΟ» διεξήχθη με αποστολή e-mails, σε άτομα που προέρχονται από τη βάση των συνδρομητών όλων των ηλεκτρονικών εκδόσεων της AUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε. Το τελικό δείγμα της έρευνας που σας παρουσιάζουμε, ανήλθε στα 1.251 άτομα.

Συνεχώς αυξάνεται η εφαρμογή φωτοβολταϊκών συστημάτων σε οικίες και επαγγελματικά ακίνητα, καθώς η συγκεκριμένη επένδυση παραμένει αποδοτική σε κάθε περίπτωση. Με τη συγκεκριμένη έρευνα επικεντρωθήκαμε στον βαθμό ικανοποίησης των ατόμων που έχουν προχωρήσει στην εγκατάσταση κάποιου φωτοβολταϊκού συστήματος. Όπως θα διαπιστώσετε διαβάζοντας τις παρακάτω σελίδες, το 73% δηλώνει ικανοποιημένο από την απόδοση της εγκατάστασής που πραγματοποίησε, το 38% δεν έχει αντιμετωπίσει προβλήματα με την κάλυψη της εγγύησης, ενώ η συντριπτική πλειοψηφία αναφέρει ότι η συνεργασία της με την εταιρεία που επέλεξε, είναι αρκετά καλή και μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών.

Ψήφος εμπιστοσύνης στα φωτοβολταϊκά
Σε προηγούμενο τεύχος του περιοδικού σας είχαμε παρουσιάσει μια αναλυτική και αρκετά ενδιαφέρουσα έρευνα για τα φωτοβολταϊκά συστήματα, η οποία αναφερόταν στην πρόθεση αγοράς, όσον αφορά στον συγκριμένο τομέα. Συνοψίζοντας τα αποτελέσματα της προηγούμενης έρευνας, προκύπτουν τα εξής:
• To 14% έχει εγκαταστήσει φωτοβολταϊκά στην κατοικία του
• Το 52% των ερωτηθέντων θα προχωρήσει σε εγκατάσταση Φ/Β
• Το 69% θα εγκαταστήσει Φ/Β σε κατοικία
• Η οικονομική συγκυρία επιδρά αρνητικά στους υποψήφιους επενδυτές σε ποσοστό 55%
• Το 75% «κρίνει» θετικά τα φωτοβολταϊκά συστήματα σαν επένδυση
• Το 48% δίνει μεγάλη σημασία στην επωνυμία των υλικών που χρησιμοποιεί η κάθε εταιρεία και στις εγγυήσεις που παρέχει
• Το 40% δεν έχει ενημερωθεί για τα τραπεζικά προϊόντα που αφορούν στη χρηματοδότηση φωτοβολταϊκών συστημάτων.

Το 73% δηλώνει ικανοποιημένο από την απόδοση
Το 40% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι είναι πάρα πολύ ικανοποιημένο με την απόδοση του φωτοβολταϊκού συστήματος που εγκατέστησε, καθώς τα έσοδα ξεπερνούν κατά πολύ τις αρχικές προβλέψεις. Όσον αφορά στις υπόλοιπες απαντήσεις, το 33% αναφέρει ότι η απόδοση αντεπεξέρχεται στις προσδοκίες του, ενώ μόλις το 27% υποστηρίζει ότι περίμενε μεγαλύτερη απόδοση. Επομένως, οι θετικές απόψεις ανέρχονται αθροιστικά στο 73%, σχετικά με την απόδοση των φωτοβολταϊκών συστημάτων. Σε αυτό το σημείο, θα πρέπει να τονίσουμε ότι κυρίαρχο ρόλο στην εγκατάσταση ενός φωτοβολταϊκού συστήματος «παίζει» η αρχική μελέτη, καθώς από αυτήν εξαρτάται και το τελικό αποτέλεσμα.

«Απροβλημάτιστα» τα Φ/Β συστήματα
Με το συγκεκριμένο ερώτημα προσπαθήσαμε να αποσαφηνίσουμε-στο βαθμό που ήταν εφικτό- το καθεστώς των εγγυήσεων που συνοδεύουν τα φωτοβολταϊκά συστήματα. Όπως μπορείτε να δείτε, το 38% αναφέρει ότι η δυσλειτουργία που παρουσιάστηκε διορθώθηκε αμέσως χωρίς κανένα πρόβλημα, ενώ η συντριπτική πλειοψηφία (σε ποσοστό 62%) δηλώνει ότι δεν έχει κάνει χρήση της παρεχόμενης εγγύησης. Επομένως, ο δείκτης αξιοπιστίας των περισσότερων φωτοβολταϊκών συστημάτων βρίσκεται αρκετά ψηλά.

Θετικές οι απόψεις για τις περισσότερες εταιρείες Φ/Β
Το 85% των συμμετεχόντων στην έρευνα μας, δηλώνει ότι η συνεργασία του με την εταιρεία που εγκατέστησε το φωτοβολταϊκό σύστημα, παραμένει πολύ καλή όσον αφορά στο after sales, ενώ μόλις το 15% αναφέρει ότι θα ήθελε καλύτερη εξυπηρέτηση.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ