Στους κεντρικούς χώρους και στο σαλόνι μπορούμε να βρούμε τζάκι και καναπέδες που μας κρατάνε στον όμορφο χώρο. Οι πελάτες χαίρονται τους κοινόχρηστους χώρους περνώντας χρόνο μπροστά από το τζάκι ή διαβάζοντας κάποιο βιβλίο από την βιβλιοθήκη και τη συλλογή του ξενοδοχείου, νιώθουν σαν το σπίτι τους. Ο μικρός όγκος δίνει την δυνατότητα στον επισκέπτη να εξοικειωθεί γρήγορα με το περιβάλλον γύρω του και να έχει την αίσθηση ενός ζεστού και φιλικού ξενώνα.
Ένα boutique hotel έχει:- μικρό μέγεθος, πχ 10 - 30 δωμάτια για τα Ευρωπαϊκά δεδομένα,
- ξεκάθαρο, διαφορετικό στυλ και είναι περιποιημένο μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια,
- προσφέρει ένα ολικό προϊόν που είναι συνδυασμός υλικών και άϋλων απολαύσεων. Ιδιαίτερη σημασία ως προς αυτό το χαρακτηριστικό έχει η προσωπική εξυπηρέτηση και η μη τυποποιημένη διακόσμηση.
Ένα boutique hotel προωθείται περισσότερο ως ΅εμπειρίαΆ παρά ως ΅προϊόν. Δημιουργεί brand loyalty δηλαδή τη δική του προσωπική πελατεία, που του επιτρέπει να διαμορφώνει ψηλότερες τιμές από τη μαζική αγορά.
Η απόδοση της επένδυσης αυτής έρχεται μέσω υψηλότερων εσόδων ανά δωμάτιο, μεγαλύτερης πληρότητας και σταθερής πελατείας.
WandS, Α. Βασίλαινας Ε.Ε., Βαθύ Αυλίδος Εύβοια – Χαλκίδα, 34100,
Tηλέφωνο: 22210 - 61890 & 22210 - 31691, Fax: 22210 - 61892,
Site: www.wands.gr