Τα Volt και Ampera για τα οποία μιλάμε, ενσωματώνουν μία μπαταρία ιόντων λιθίου ισχύος 16 kWh, η οποία τροφοδοτεί μία ηλεκτρική μονάδα που κινεί τους τροχούς του αυτοκινήτου για 40-80 χλμ. (ανάλογα τις συνθήκες οδήγησης), εκπέμποντας μηδενικούς ρύπους. Όταν η ισχύς των μπαταριών καταναλωθεί, τότε ο κινητήρας βενζίνης / Ε85 (λειτουργεί και με αιθανόλη) αναλαμβάνει να κινήσει μία γεννήτρια, η οποία παρέχει συνεχόμενη ισχύ στην ηλεκτρική μονάδα κίνησης, ενώ παράλληλα υποστηρίζει τη φόρτιση της μπαταρίας. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα λειτουργίας επεκτείνει την αυτονομία των δύο αυτοκινήτων για μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα, μέχρις ότου επαναφορτιστεί η μπαταρία. Αυτό μπορεί να γίνει σε λιγότερο από τρεις ώρες και μέσω μιας συνηθισμένης οικιακής παροχής 230V. Η μονάδα ηλεκτροκίνησης των Volt και Ampera αποδίδει 150 ίππους και 370 Nm ροπής, ενώ παράλληλα η τελική τους ταχύτητα φτάνει τα 161 χλμ./ώρα. Με τις μπαταρίες φορτισμένες, τα δύο ηλεκτροκίνητα οχήματα μπορούν να διανύσουν 70 χιλιόμετρα με ταχύτητες μέχρι και 160 χλμ./ώρα χωρίς να χρησιμοποιηθεί καν ο βενζινοκινητήρας. Όταν αυτές αδειάσουν, αναλαμβάνει ο βενζινοκινητήρας, που παράγει την απαιτούμενη ενέργεια στο ηλεκτρικό μοτέρ προκειμένου να συνεχιστεί η διαδρομή. Σύμφωνα με την GM, η οδήγηση ενός Volt κοστίζει περίπου 2 λεπτά/χλμ. με την ισχύ της μπαταρίας.
Home | Sitemap | Συνεργασία | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - 4green.gr