Η Kreisel electric από την Αυστρία μετά την Mercedes-Benz G class «πιάνει» το εμβληματικό μοντέλο της Porsche, 910 για να το μετατρέψει σε ηλεκτροκίνητο. Το όνομα αυτής 910e και όπως βλέπετε στις φωτογραφίες μπορεί τεχνολογικά να είναι διαμάντι αλλά και το design μας παραπέμπει σε μια εποχή που ο πειραματισμός με τις καμπύλες και την αεροδυναμική ήταν η νόρμα και παρήγαγε ιδέες και σχέδια από άλλο γαλαξία. Βέβαια από άλλο γαλαξία είναι και η τιμή αφού για να την αγοράσει κάποιος θέλει κάτι παραπάνω από 1 εκατομμύριο ευρώ.
Την έφτιαξαν για να μπορεί να βγει στο δρόμο
Αυτό που θέλουν οι αυστριακοί είναι το αυτοκίνητο τελικά να είναι νόμιμο να κυκλοφορεί στο δρόμο και γι αυτό χρειάστηκε να γίνουν κάποιες μετατροπές στο “στήσιμο” και αφού αλλάζει κατά κόρον και ο κινητήρας, κάποιες αλλαγές στο πλαίσιο. Μην φοβάστε όμως δεν πρόκειται να τεμαχίσουν καμία από τις 35 Porsche 910 που βγήκαν σε κυκλοφορία στα τέλη των 60s. Το body kit είναι χτισμένο από το μηδέν από την Evex Fahrzeugbau, πιστό αντίγραφο του πρωτότυπου σχεδίου της 910.
Πιάνει 0-100 σε 2.5 δ. και τελική 300χλμ/ώρα
Σαν τον πρόγονο της λοιπόν η 910e θα είναι πύραυλος. Αν και ηλεκτροκίνητη οι αριθμοί δεν λένε ψέματα. Τουλάχιστον με βάση τα στοιχεία της εταιρείας η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 2.5 δευτερόλεπτα σε κάνει να αναρωτιέσαι τι έχει να ζηλέψει από οποιοδήποτε βενζινο-πετρελαιοκινητήρα. Τα ίδια μας λέει και η τελική της ταχύτητα που «γράφει» 300χλμ/ώρα. Και για να μπούμε σε λεπτομέρειες, το καπό της κρύβει 483 άλογα τα οποία κουβαλάνε περίπου ένα τόνο vintage ομορφιάς.
Έχει αυτονομία 350 χλμ
Η αυτονομία στα χαρτιά φτάνει τα 350 χλμ. Σχετικά λιγότερα από τα ηλεκτρικά που βγαίνουν αυτή την εποχή (βλέπε Tesla κ.α.). Παρ όλα αυτά είναι ξεκάθαρο ότι το αυτοκίνητο προορίζεται γι αυτούς που «τα `χουν» και τελικά και λίγους τυχερούς από αυτούς αφού και ο αριθμός των μοντέλων που θα παραχθεί θα είναι αρκετά περιορισμένος. Δεν είναι όμως συχνό φαινόμενο να βλέπουμε την τομή της τεχνολογίας να κρύβεται κάτω από design βγαλμένο από τα 60s.