- Μεγιστοποίηση της ενεργειακής διαχείρισης
Κατά τη διάρκεια της ημέρας τα σύννεφα μπορεί να περιορίσουν την ποσότητα της ενέργειας που λαμβάνουμε και αυτό πρέπει να αποφευχθεί. Τη νύχτα το Si2 ίσως χρειαστεί να πετάξει υψηλότερα από τα σύννεφα για να τα αποφύγει και συνεπώς να χρησιμοποιήσει περισσότερη ενέργεια (καθώς ο αέρας είναι λιγότερο πυκνός). Όταν ο ήλιος ανατέλλει θα χρειάζεται απόλυτη ηλιοφάνεια, καθώς οι μπαταρίες θα είναι σε επικίνδυνα χαμηλά επίπεδα μετά τη νύχτα.
Οι πλευρικοί άνεμοι μπορούν να παρατείνουν τη διάρκεια της πτήσης με επιβράδυνση του αεροπλάνο, θέτοντας την πρόκληση για άλλο ένα βράδυ πτήσης για το αεροπλάνο και τον πιλότο.
Οι κόντρα άνεμοι μπορούν να μειώσουν τη διάρκεια της πτήσης από το πέρασμα του αεροπλάνου γρηγορότερα μέσω του αέρα.
Οι αναταράξεις που προκαλούνται από τις κακές καιρικές συνθήκες δεν θα επιτρέπουν στον πιλότο να ξεκουραστεί. Σε μια δύσκολη νύχτα, ο πιλότος παλεύει να μειώσει την απώλεια ενέργειας μεταβάλλοντας συνεχώς μεταβαλλόμενα τα επίπεδα και τις κατευθύνσεις πτήσης, πράγμα που δεν θα επιτρέψει του να ξεκουραστεί.
- Εύρεση των σωστών προϋποθέσεων απογείωσης και προσγείωσης
Απογείωση: Ακόμη και αν η συνολική εικόνα είναι καλή, ο κακός καιρός στο σημείο αναχώρησης μπορεί να κάνει την κατάσταση ακατάλληλη για αναχώρηση.
Προσγείωση: Η πρόβλεψη της κατάστασης προσγείωσης 5 ημέρες πριν είναι μια πρόκληση, προσθέτοντας περισσότερη αγωνία για το ταξίδι.