Ενεργειακή κρίση & τεχνολογικές εξελίξεις αλλάζουν τα δεδομένα και στο χώρο της αυτοκίνησης. Βενζίνη, ηλεκτρικό, υδρογόνο ή άλλη λύση;

Ενεργειακή κρίση & τεχνολογικές εξελίξεις αλλάζουν τα δεδομένα και στο χώρο της αυτοκίνησης. Βενζίνη, ηλεκτρικό, υδρογόνο ή άλλη λύση;

Ανοιχτό το debate! Βενζίνη, ηλεκτρικό, υδρογόνο ή κάτι άλλο;

Σχολιάστε
1.485 επισκέψεις στο άρθρο

Η τιμή της βενζίνης δεν λέει να πέσει, ψάχνονται οι καταναλωτές. Κερδίζουν έδαφος τα ηλεκτρικά, αλλά κόστος κτήσης, αυτονομία, υποδομές φόρτισης οι προβληματισμοί. Υδρογόνο, προετοιμασία & υποδομές στο επίκεντρο για να δοθεί φθηνή & προσιτή λύση για όλους.

Με την τιμή της βενζίνης να μην πέφτει με τίποτε και να σπάει το ένα αρνητικό ρεκόρ μετά το άλλο, η ηλεκτροκίνηση και το υδρογόνο διαρκώς κερδίζουν έδαφος ως φθηνές μορφές ενέργειας, αλλά και το έντονο ενδιαφέρον των καταναλωτών, οι οποίοι ψάχνουν να βρουν λύσεις όχι μόνο για τον καιρό της ενεργειακής κρίσης, αλλά μακροπρόθεσμα.

Kοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ενεργειακή κρίση & τεχνολογικές εξελίξεις αλλάζουν τα δεδομένα!
  • Η τιμή της βενζίνης δεν λέει να πέσει, ψάχνονται οι καταναλωτές
  • 52%, το επόμενο αμάξι θα είναι ηλεκτρικό, plug in hybrid, hybrid (έρευνα EY MCI)
  • Κόστος κτήσης e-car, αυτονομία, υποδομές φόρτισης οι προβληματισμοί
  • Υδρογόνο, προετοιμασία & υποδομές θα δώσουν φθηνή & προσιτή λύση για όλους
Σύμφωνα με την προτελευταία έρευνα EY Mobility Consumer Index (MCI), με συμμετοχή περισσότερων από 9.000 καταναλωτών από 13 χώρες, οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων αναμένεται να εκτοξευθούν τους επόμενους 12 μήνες. Σε αυτή την έρευνα, περισσότεροι από 4 στους 10 (41%) ερωτηθέντες που σχεδιάζουν να αγοράσουν καινούριο αυτοκίνητο, απάντησαν ό,τι αυτό θα είναι ηλεκτρικό.

Πλέον, στην τελευταία έκθεση EY Mobility Consumer Index (MCI), με διεύρυνση της έρευνας σε 13.000 καταναλωτές σε 18 χώρες, το ποσοστό αυτό ανεβαίνει στο 52% (ηλεκτρικό, plug in υβδριδικό, υβριδικό). Από την άλλη μεριά, το ενδιαφέρον και η συζήτηση για το υδρογόνο ως καύσιμο κίνησης διαρκώς μεγαλώνουν και οι ειδικοί του χώρου ζητούν ανάπτυξη υποδομών τώρα, ώστε να μπορέσει το υδρογόνο να δώσει φθηνή, προσιτή λύση για όλους.

Τι γίνεται με την ηλεκτροκίνηση;

Το 66% των καταναλωτών που συμμετείχαν στην προτελευταία έρευνα EY Mobility Consumer Index (MCI), δηλώσαν διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα για ένα ηλεκτρικό όχημα, ποσοστό που εκτοξεύεται στο 91% για όσους σχεδιάζουν να επιλέξουν ένα ηλεκτρικό όχημα ως το επόμενό τους αυτοκίνητο. Παρόλα αυτά, το κόστος ιδιοκτησίας και συντήρησης λειτουργεί ως αποτρεπτικός παράγοντας για όσους δεν σκοπεύουν να αγοράσουν ηλεκτρικό όχημα.

Προβληματισμός για τις υποδομές φόρτισης

Παρά το γεγονός ότι η πορεία της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων αναμένεται να είναι σύντομα ανοδική, η αβεβαιότητα σχετικά με τις υποδομές φόρτισης παραμένει κι αποτελεί έναν από τους τρεις κορυφαίους προβληματισμούς που απασχολούν όσους δεν σκοπεύουν να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό όχημα (32%). Το 47% όσων συμμετείχαν στην έρευνα θεωρούν ότι δεν υπάρχουν αρκετά σημεία φόρτισης, ούτως ώστε να επενδύσουν στην αγορά ενός ηλεκτρικού οχήματος.

Οι δυνητικοί αγοραστές ηλεκτρικών οχημάτων, από την άλλη, έχουν παρόμοιους προβληματισμούς, με το 38% να δηλώνουν ότι δεν υπάρχουν αρκετά διαθέσιμα σημεία φόρτισης. Όσον αφορά τους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων, τα σημεία φόρτισης (84%) και η ταχύτητά της (78%), αποτελούν τους βασικούς προβληματισμούς τους σχετικά με τη διαδικασία της φόρτισης.

Το υδρογόνο έρχεται με φόρα, αλλά θέλει δουλειά!

Η νέα έκθεση του Hydrogen Council είναι ιδιαίτερα αποκαλυπτική. Η παγκόσμια ζήτηση αύξησης πράσινου και χαμηλής περιεκτικότητας σε άνθρακα, υδρογόνου, η οποία αναμένεται να ανέλθει ακόμα και στο 50%, καταγράφεται χαρακτηριστικά σε αυτή.

Επισημαίνεται ό,τι η ανάπτυξη της οικονομίας του υδρογόνου πηγαίνοντας χέρι-χέρι με τον εξηλεκτρισμό, είναι ένα κρίσιμο ζήτημα, στο οποίο πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα, καθώς θα επιτρέψει τη σε βάθος απανθρακοποίηση παγκοσμίως, με έναν προσιτό και αποτελεσματικό τρόπο.

Η έκθεση με τίτλο «Hydrogen for Net Zero», το υδρογόνο μπορεί να παρέχει λύσεις απανθρακοποίησης με το χαμηλότερο κόστος για το 1/5 της τελικής ενεργειακής ζήτησης μέχρι τα μέσα του 21ου αιώνα. Η συμβολή του θα οδηγήσει σε μια συνολική μείωση κατά 80 Gt CO2, κάτι που σημαίνει ό,τι αποτελεί μία ρεαλιστική λύση για την επίτευξη του στόχου για μείωση της θερμοκρασίας του πλανήτη μας μέχρι 1,5 βαθμό Κελσίου.

Δράση και υποδομές τώρα, για να τελειώσει η ενεργειακή κρίση!

Σε κάλεσμά του προς τους πολιτικούς ηγέτες παγκοσμίως ο Διευθύνων Σύμβουλος του Hydrogen Council, υπογραμμίζει την αναγκαιότητα για ανάληψη συγκεκριμένων ενεργειών για την ανάπτυξη του υδρογόνου, καθώς αυτό θα επιταχύνει τη διαδικασία της επίτευξης των στόχων για τη κλιματική αλλαγή.

Για αυτόν το λόγο, τονίζεται ό,τι θα πρέπει οι πολιτικοί ηγέτες των χωρών του κόσμου να προχωρήσουν σε γενναία βήματα σε ό,τι αφορά τις υποδομές, την παραγωγή, αλλά και τις τελικές χρήσης του υδρογόνου και αυτά τα βήματα θα πρέπει να γίνουν τώρα.

Δες video με τους ειδικούς να μιλούν για το υδρογόνο!

Kοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »