Τα θέματα 4green στα Google News
NEWSletter: 3 φορές την βδομάδα, στο e-mail σου Κάνε εγγραφή >
Πρόκειται για τους καταναλωτές που κάνουν χρήση του οικιακού νυχτερινού τιμολογίου Γ1Ν, myHome Online και MyHome Enter, με τμηματικό ωράριο, ότι θα αρχίσει να ισχύει από την 1η Νοεμβρίου 2020 έως και την 30η Απριλίου 2021.
Οι ώρες που θα ισχύσει είναι από τις 3μμ έως τις 5μμ και από τις 2πμ έως τις 8πμ για τους πελάτες που είναι συνδεδεμένοι στο δίκτυο της ηπειρωτικής χώρας και των διασυνδεδεμένων με αυτήν νησιών και από 3.30μμ έως 5.30μμ και από 2πμ έως 8πμ για τους πελάτες των μη διασυνδεδεμένων νησιών.
Περισσότερες πληροφορίες παρέχει το τμήμα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 800-900-1000 και στα αρμόδια καταστήματα της ΔΕΗ σε κάθε περιοχή, όπως και στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr και του ΔΕΔΔΗΕ www.deddie.gr.
ΔΕΗ: 100 ευρώ έκπτωση στο λογαριασμό και δωρεάν πάγιο – Δείτε πώς
Το νέο εκπτωτικό πακέτο αφορά οικιακούς πελάτες, επιχειρήσεις και ευάλωτους καταναλωτές. Επιπλέον, η ΔΕΗ ανακοίνωσε ένα νέο οικιακό τιμολόγιο με σταθερή χρέωση, χωρίς κλιμάκια κατανάλωσης και ρήτρες αναπροσαρμογής. Συγκεκριμένα, από την 1η Οκτωβρίου και έως τις 31 Δεκεμβρίου ισχύουν τα εξής για τους πελάτες της ΔΕΗ:
Επιπλέον, η ΔΕΗ ανακοίνωσε ένα νέο οικιακό τιμολόγιο με σταθερή χρέωση, χωρίς κλιμάκια κατανάλωσης και ρήτρες αναπροσαρμογής, το οποίο ονομάζεται «myHomeEnter». Το νέο πρόγραμμα 24μηνης διάρκειας διατίθεται με έκπτωση 100 ευρώ στον πρώτο λογαριασμό, για όσες συμβάσεις υπογραφούν έως τις 30 Νοεμβρίου.
Το νέο πρόγραμμα της ΔΕΗ προβλέπει:
Χαμηλότερη χρέωση ενέργειας σε σχέση με τα ισχύοντα τιμολόγια και χαμηλό πάγιο (χρέωση ενέργειας 0,105 ευρώ ανά κιλοβατώρα και 0,07897 ευρώ ανά κιλοβατώρα για το νυχτερινό με πάγιο 1,5 ευρώ το μήνα).
ΔΕΗ: Πώς θα κάνετε διακανονισμό των ληξιπρόθεσμων οφειλών
Οι εταιρείες κοινής ωφέλειας σε μια προσπάθεια να περιορίσουν τις ληξιπρόθεσμες οφειλές έχουν εφαρμόσει προγράμματα διακανονισμών με μηνιαίες δόσεις. Μετά τη μεγάλη ανταπόκριση των νοικοκυριών η ΔΕΗ, η ΕΥΔΑΠ και η ΕΥΑΘ έχουν μόνιμα προγράμματα διακανονισμού χρεών.
Οι πελάτες της ΔΕΗ μπορούν να ρυθμίσουν τις οφειλές τους ως εξής:
Οι πελάτες διαχωρίζονται κατά το βαθμό της συνέπειας που επέδειξαν στην πληρωμή των λογαριασμών το προηγούμενο δωδεκάμηνο στις εξής 6 κατηγορίες, όπως ίσχυε και πριν:
Για όσους εντάσσονται στις κατηγορίες 1 έως 4 το σύστημα της ρύθμισης κλιμακώνεται με τα παρακάτω κριτήρια:
Για τις κατηγορίες συνέπειας 5 και 6 η ρύθμιση γίνεται με 30% προκαταβολή και μέχρι 18 μηνιαίες δόσεις. Αν έχει κοπεί το ρεύμα λόγω χρέους, χρειάζεται προκαταβολή 40% και μέχρι 12 δόσειςΕπίσης, ισχύουν οι ειδικές ρυθμίσεις για τους ευάλωτους οικιακούς πελάτες με άτοκες δόσεις έως 50% του μηνιαίου λογαριασμού που προβλέπει ο Κώδικας Προμήθειας.
Τι να προσέξετε:
Εκτός των δόσεων πρέπει να εξοφλείτε εμπρόθεσμα και τους τρέχοντες λογαριασμούς που θα εκδοθούν μετά την ημερομηνία σύναψης του διακανονισμού
Οι δόσεις είναι έντοκες και οι τόκοι χρεώνονται στους τρέχοντες λογαριασμούς που εκδίδονται κατόπιν της σύναψης του διακανονισμού
Πώς να κάνετε την αίτηση:
Απευθυνθείτε στα κατά τόπους Καταστήματα της ΔΕΗ, και το Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, 11770 (Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 07:00 – 19:00).
Ρύθμιση οφειλών ΔΕΗ 2020: Οι εταιρείες κοινής ωφέλειας σε μια προσπάθεια να περιορίσουν τις ληξιπρόθεσμες οφειλές έχουν εφαρμόσει προγράμματα διακανονισμών με μηνιαίες δόσεις. Μετά τη μεγάλη ανταπόκριση των νοικοκυριών η ΔΕΗ, η ΕΥΔΑΠ και η ΕΥΑΘ έχουν μόνιμα προγράμματα διακανονισμού χρεών.
Οι πελάτες της ΔΕΗ μπορούν να ρυθμίσουν τις οφειλές τους ως εξής:
Οι πελάτες διαχωρίζονται κατά το βαθμό της συνέπειας που επέδειξαν στην πληρωμή των λογαριασμών το προηγούμενο δωδεκάμηνο στις εξής 6 κατηγορίες, όπως ίσχυε και πριν:
Για όσους εντάσσονται στις κατηγορίες 1 έως 4 το σύστημα της ρύθμισης κλιμακώνεται με τα παρακάτω κριτήρια:
Σε όλες τις περιπτώσεις ο μέγιστος αριθμός των μηνιαίων δόσεων της ρύθμισης είναι 24.
Η δόση δεν μπορεί να ξεπερνά το ύψος του μέσου μηνιαίου λογαριασμού (αφού αφαιρεθεί η προκαταβολή). Αν προκύπτει υπόλοιπο, τότε αυτό θα πρέπει να καταβληθεί μαζί με την προκαταβολή.
Για τις κατηγορίες συνέπειας 5 και 6 η ρύθμιση γίνεται με 30% προκαταβολή και μέχρι 18 μηνιαίες δόσεις. Αν έχει κοπεί το ρεύμα λόγω χρέους, χρειάζεται προκαταβολή 40% και μέχρι 12 δόσεις.
Επίσης, ισχύουν οι ειδικές ρυθμίσεις για τους ευάλωτους οικιακούς πελάτες με άτοκες δόσεις έως 50% του μηνιαίου λογαριασμού που προβλέπει ο Κώδικας Προμήθειας.
Πώς να κάνετε την αίτηση:
Απευθυνθείτε στα κατά τόπους Καταστήματα της ΔΕΗ, και το Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, 11770 (Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 07:00 – 19:00).
ΘΕΡΜΑΝΣΗ - ΨΥΞΗ | ΗΛΙΟΘΕΡΜΙΑ |
ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ | ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ |
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΕΡΑ - ΝΕΡΟΥ | |
Ψάχνεις; Βρίσκεις με 1 κλίκ εδώ >> |
Χρησιμοποιήστε έξυπνα τις ηλεκτρικές συσκευές & εξοικονομήστε χρήματα
Έτσι θα αποφύγεις λάθη που κοστίζουν στην αντλία θερμότητας
Αντλίες θερμότητας υψηλής απόδοσης SPRSUN από την Thermovent Hellas!
Καινοτομίες LG στις Αντλίες Θερμότητας: Στόχος απόδοση και ενεργειακή αποδοτικότητα
Ευρώπη:Έρχεται ο πιο κρύος χειμώνας - Ανησυχητική αύξηση του ενεργειακού κόστους
AIRIS: Καινοτόμα Εφαρμογή AI για μοναδική εμπειρία διακόσμησης με χρώμα από τη Vitex
Εξοικονομώ 2025: Διατίθενται 434 εκατ. ευρώ για την ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών
Τεχνογνωσία και εμπειρία σε λύσεις θέρμανσης, φυσικού αερίου και αφύγρανσης
Γιατί να επενδύσω σε φωτοβολταϊκά;
ΑΝΑΚΑΙΝΙΖΩ: Λύσεις 2024 + Top Experts
Home | Sitemap | Συνεργασία | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - 4green.gr