Η γαλλική πόλη Grenoble δίνει γροθιά στο πρόβλημα των μεταφορών με την εισαγωγή του συστήματος Ha:mo (Harmonious Mobility) της Toyota στο ευρύτερο πλάνο διαχείρισης των μεταφορών.

Η Grenoble έχει ήδη ένα σύστημα κοινόχρηστων αυτοκινήτων που ονομάζεται Citélib, το οποίο παρέχει οχήματα που μπορούν να μεταφέρουν από δύο έως εννέα επιβάτες

Σε συνεργασία με την Toyota και την γαλλική εταιρεία ενέργειας EDF, η πόλη χρησιμοποιεί τώρα το Ha:mo για να κάνει το παρόν σύστημα μεταφορών πιο έξυπνο και πιο ολοκληρωμένο

Ως εκ τούτου, έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει την απρόσκοπτη μετάβαση από τα οχήματα ιδιωτικής χρήσης, σε τραμ και σε μικρής εμβέλειας ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η Toyota παρέχει 70 ultra-compact ηλεκτρικά οχήματα που αποτελούνται από το τετράτροχο μονοθέσιο Toyota ΚΟΑ και το τρίτροχο διθέσιο Toyota i-Road

Η Toyota έχει αναλάβει επίσης την εγκατάσταση του συστήματος διαχείρισης δεδομένων Ha:mo, το οποίο ενσωματώνει τα νέα ηλεκτρικά οχήματα με το υπάρχον σύστημα διαχείρισης για λεωφορεία και τραμ

Στην Grenoble θα βρίσκεται το πρώτο σύστημα Ha:mo που η Toyota έχει εγκαταστήσει έξω από την Ιαπωνία

Η EDF παρέχει 30 σταθμούς φόρτισης, ενώ η θυγατρική της, Sodetrel, διαχειρίζεται την υποδομή φόρτισης για τα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχημάτα, καθώς και υπηρεσίες κοινόχρηστων οχημάτων

Η Toyota φέρνει την ηλεκτροκίνηση στο σύστημα μεταφορών της Grenoble

Διαβάστηκε από 2117 αναγνώστες -

Μέρος ενός τριετούς σχεδίου, η Grenoble θα είναι ένα πραγματικό παγκόσμιο test ενός ολοκληρωμένου συστήματος αστικών μεταφορών. Θα προωθήσει τη μετάβαση σε ένα ηλεκτροκίνητο σύστημα πιο φιλικό προς το περιβάλλον, με λιγότερο θόρυβο, και χωρίς εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα

 
Το πρόβλημα των αστικών συγκοινωνιών εξοργίζει τους πολεοδόμους από την εποχή του Ιούλιου Καίσαρα. Το θέμα δεν είναι απλώς αν θα υπάρχουν καλύτερα λεωφορεία ή κοινόχρηστα αυτοκίνητα. Αν δεν θέλουμε οι άνθρωποι να καταλήγουν να περνούν τα τελευταία μέτρα του ταξιδιού τους με τα ΜΜΜ μέσα στη βροχή, το σύστημα συγκοινωνιών μιας πόλης πρέπει να είναι συνολικό και ολοκληρωμένο. Η γαλλική πόλη Grenoble δίνει γροθιά στο πρόβλημα με την εισαγωγή του συστήματος Ha:mo (Harmonious Mobility) της Toyota στο ευρύτερο πλάνο διαχείρισης των μεταφορών.

Η Grenoble έχει ήδη ένα σύστημα κοινόχρηστων αυτοκινήτων που ονομάζεται Citélib, το οποίο παρέχει οχήματα που μπορούν να μεταφέρουν από δύο έως εννέα επιβάτες, καθώς και ένα στόλο από 5.000 κοινόχρηστα ποδήλατα και ηλεκτρικά τραμ, το οποίο λειτουργεί από το 1987. Σε συνεργασία με την Toyota και την γαλλική εταιρεία ενέργειας EDF, η πόλη χρησιμοποιεί τώρα το Ha:mo για να κάνει το παρόν σύστημα μεταφορών πιο έξυπνο και πιο ολοκληρωμένο.

Μέρος ενός τριετούς σχεδίου, η Grenoble θα είναι ένα πραγματικό παγκόσμιο test ενός ολοκληρωμένου συστήματος αστικών μεταφορών. Θα προωθήσει τη μετάβαση σε ένα ηλεκτροκίνητο σύστημα πιο φιλικό προς το περιβάλλον, με λιγότερο θόρυβο, και χωρίς εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Οι εταίροι θεωρούν πως αυτή είναι η λύση για να παράσχουν την τελευταία επιλογή μεταφοράς μεταξύ των μεγάλων και μεσαίων συστημάτων μεταφοράς εύρος και στον τελικό προορισμό των χρηστών. Ως εκ τούτου, έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει την απρόσκοπτη μετάβαση από τα οχήματα ιδιωτικής χρήσης, σε τραμ και σε μικρής εμβέλειας ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η Toyota παρέχει 70 ultra-compact ηλεκτρικά οχήματα που αποτελούνται από το τετράτροχο μονοθέσιο Toyota ΚΟΑ και το τρίτροχο διθέσιο Toyota i-Road, το οποίο συνδυάζει το χειρισμό ενός σκούτερ με τη σταθερότητα του αυτοκινήτου. Τέσσερα από αυτά τα οχήματα καταλαμβάνουν το ενεργειακό αποτύπωμα ενός συμβατικού αυτοκινήτου.

Η Toyota έχει αναλάβει επίσης την εγκατάσταση του συστήματος διαχείρισης δεδομένων Ha:mo, το οποίο ενσωματώνει τα νέα ηλεκτρικά οχήματα με το υπάρχον σύστημα διαχείρισης για λεωφορεία και τραμ, καθώς και τον σχεδιασμό της διαδρομής για τα κοινόχρηστα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και άλλα μέσα μεταφοράς με τη χρήση ενός smartphone.

Στην Grenoble θα βρίσκεται το πρώτο σύστημα Ha:mo που η Toyota έχει εγκαταστήσει έξω από την Ιαπωνία, και η εφαρμογή στο smartphone θα βοηθάει τους χρήστες στην εύρεση την ταχύτερη και πιο αποτελεσματική διαδρομή.

Εν τω μεταξύ, η EDF παρέχει 30 σταθμούς φόρτισης, ενώ η θυγατρική της, Sodetrel, διαχειρίζεται την υποδομή φόρτισης για τα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχημάτα, καθώς και υπηρεσίες κοινόχρηστων οχημάτων. Οι εταίροι ελπίζουν ότι με την ενσωμάτωση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με το νέο σύστημα διαχείρισης και ελέγχου μέσω smartphone που θα σας ανακουφίσει όχι μόνο το άγχος όσων μετακινούνται μέσα στην πόλη, αλλά θα μειώσει επίσης και την πίεση της στάθμευσης, ενώ θα διευκολύνει την κυκλοφορία και θα βελτιώσει την ποιότητα του αέρα.

«Για να γίνει η πόλη του αύριο, η Grenoble πρέπει να είναι τόσο ελκυστική από οικονομική άποψη, όσο και ένα ωραίο μέρος για να ζήσει κανείς», τονίζει ο Christian Missirian, Διευθυντής της EDF Commerce Rhone-Alpes Auvergne. «Η ηλεκτρική μετακίνηση αποτελεί ένα καλό, διττό μέτρο, επιτρέποντας διαφορετικούς τύπους μεταφορών που συμπληρώνουν το ένα το άλλο. Συνδυάζει τις παραδοσιακές μορφές μεταφοράς με τις καινοτόμες, όπως αυτό το είδος της κινητικότητας που φέρνει αυτό το έργο."

Οι πολίτες της Grenoble μπορούν να προ-εγγραφούν στο Citélib και να λαμβάνουν πίστωση χρόνου όταν η υπηρεσία ενεργοποιηθεί τον Οκτώβριο.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ