Η ενέργεια που θα συλλέγουν τα ηλιακά κύτταρα, θα μπορεί να καλύψει το κόστος κατασκευής του δρόμου

Τεστ αντοχής στο χιόνι. Ο δρόμος αντέχει σε όλες τις καιρικές συνθήκες!

Τα φώτα LED θα «ζωγραφίσουν» τις οδικές γραμμές από κάτω, φωτίζοντας το δρόμο για ασφαλέστερη οδήγηση κατά τη διάρκεια της νύχτας

Δρόμος φιλικός και προς τα ζώα!

Το μπετόν και η άσφαλτος αντικαθίστανται από ηλιακά κύτταρα.

Το πρωτότυπο parking της Φάσης ΙΙ

Οι ηλιακοί δρόμοι γίνονται πραγματικότητα!

Διαβάστηκε από 1925 αναγνώστες -

Ηλιακοί συλλέκτες θα αντικαταστήσουν την άσφαλτο και το μπετόν και τα αυτοκίνητα θα κινούνται πάνω σε έναν ενεργειακά αποδοτικό δρόμο. Ταυτόχρονα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα μπορούν να επαναφορτίζονται παντού και άρα θα έχουν τις ίδιες δυνατότητες με τα βενζινοκίνητα!

 
Πριν από χρόνια, όταν η φράση «υπερθέρμανση του πλανήτη» άρχισε να γίνεται δημοφιλής, αρχίσαμε να σκεφτόμαστε την ιδέα της αντικατάστασης της ασφάλτου και του μπετόν με ηλιακούς συλλέκτες πάνω στους οποίους θα μπορούσαν να κινούνται οχήματα. Κάτι σαν το «μαύρο κουτί» στα αεροπλάνα: Δεν ξέραμε από τι υλικό είναι κατασκευασμένο, αλλά φαινόταν ότι είναι σε θέση να προστατεύσει τα ευαίσθητα ηλεκτρονικά από τα χειρότερα αεροπορικά ατυχήματα. 

Ας υποθέσουμε ότι φτιάχναμε ένα τμήμα του δρόμου από οικιακά ηλιακά κύτταρα που θα συλλέγουν ενέργεια, η οποία θα μπορούσε να καλύψει το κόστος του πίνακα, δημιουργώντας έτσι ένα δρόμο που θα έβγαζε το κόστος κατασκευής του με την πάροδο του χρόνου. Τι θα συνέβαινε αν είχαμε προσθέσει φώτα LED για να «ζωγραφίσουν» τις οδικές γραμμές από κάτω, φωτίζοντας το δρόμο για ασφαλέστερη οδήγηση κατά τη διάρκεια της νύχτας; Τι θα συνέβαινε αν είχαμε προσθέσει ένα θερμαντικό στοιχείο στην επιφάνεια (όπως το καλώδιο απόψυξης στο πίσω παράθυρο των αυτοκινήτων μας) για την αποφυγή συσσώρευσης χιονιού / πάγου στα βόρεια κλίματα; Οι ιδέες και οι δυνατότητες απλά συνέχισαν να ξεχειλίζουν και γεννήθηκε το σχέδιο των ηλιακών δρόμων. 

Το 2009, λάβαμε ένα συμβόλαιο από την Federal Highway Administration για την κατασκευή του πρώτου δείγματος του ηλιακού δρόμου. Κατά τη διάρκεια της κατασκευής του, μάθαμε πολλά και ανακαλύψαμε νέους και καλύτερους τρόπους για να προσεγγίσουμε αυτό το έργο. 

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της σύμβασης της Φάσης Ι SBIR, ανταμειφθήκαμε με μία δεύτερη σύμβαση 2 ετών για την Φάση ΙΙ 750 SBIR ύψους 750 χιλιάδων δολαρίων από την Federal Highway Administration αρχής γενομένης από το 2011. Με αυτό το βραβείο θα κατασκευαστεί ένα πρωτότυπο πάρκινγκ και στη συνέχεια θα δοκιμαστεί κάτω από όλες τις καιρικές συνθήκες και στο φως του ήλιου. 

Ο καθένας έχει τη δύναμη. Όχι άλλες ελλείψεις ηλεκτρικού ρεύματος, όχι άλλες διακοπές ρεύματος περιαγωγής, δεν χρειάζεται άλλος άνθρακα (50% των αερίων του θερμοκηπίου). Μικρότερη ανάγκη για ορυκτά καύσιμα και λιγότερη εξάρτηση από το ξένο πετρέλαιο. Πολύ λιγότερη ρύπανση. Τι θα λέγατε για αυτό ως ένα μακροπρόθεσμο πλεονέκτημα: ένα ηλεκτρικός δρόμος θα επιτρέπει σε όλα τα ηλεκτρικά οχήματα να επαναφορτιστούν οπουδήποτε: σε στάσεις ανάπαυσης, χώρους στάθμευσης, κλπ. Τότε θα έχουν το ίδιο εύρος με ένα βενζινοκίνητο όχημα. Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα καταστούν άνευ αντικειμένου. Η εξάρτησή μας από το πετρέλαιο θα βρει απότομο τέλος. Ήρθε η ώρα για την αναβάθμιση των υποδομών μας - δρόμοι και δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας - στον 21ο αιώνα.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ