Η Ford ηγέτης στην παγκόσμια κατάταξη Best Green Brands

Διαβάστηκε από 1213 αναγνώστες -

Η Ford Motor Company αναγνωρίστηκε πρόσφατα για τη στάση της απέναντι στην αειφορία, τερματίζοντας στην 1η θέση των 50 πιο πράσινων εταιρειών της Interbrand για το 2014. Πίσω έμειναν ο περσινός νικητής, Toyota, και οι εταιρικοί κολοσσοί Johnson & Johnson, Coca-Cola και Microsoft.

 
Η Ford διεκδίκησε την πρώτη θέση χάρη στη διορατική της προσέγγιση στην περιβαλλοντικά υπεύθυνη και βιώσιμη παραγωγή, τη διαφάνεια σχετικά με τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες, καθώς και για την αποκάλυψη πληροφοριών, ιδίως στον τομέα της μεταποίησης. Η εστίαση της Ford απέναντι στο νερό, που υπογραμμίστηκε στην πρόσφατη κυκλοφορία της 15ης ετήσιας Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης της εταιρείας, η μείωση των αποβλήτων και οι προσπάθειες για πράσινη δόμηση, συνέβαλε στην άνοδο της εταιρείας προς την κορυφή. 

Ο Robert Brown, Αντιπρόεδρος Βιωσιμότητας Περιβάλλοντος και Μηχανικής Ασφάλειας της Ford, δήλωσε πως είναι τιμή της εταιρείας να ανέρχεται πρώτη στα φετινά Best Global Green Brands και διαβεβαίωσε πως η ανάπτυξη προϊόντων υψηλής ποιότητας και η περιβαλλοντικά υπεύθυνη παραγωγή θα συνεχιστεί ακάθεκτα.

Κατά τον προσδιορισμό των 50 παγκοσμίως καλύτερων πράσινων εταιρειών, η Interbrand ξεκινά με τις 100 εταιρείες που μπαίνουν στην ετήσια λίστα Best Global Brands. Οι εταιρείες που εμφανίζονται σ αυτήν την ετήσια κατάταξη έχουν παγκόσμια παρουσία και αποδεδειγμένη διανομή αξιώσεων. Έπειτα, η Interbrand προβαίνει σε εκτενή καταναλωτική έρευνα για να διαπιστώσει την αντίληψη του κοινού σχετικά με τις βιώσιμες ή πράσινες πρακτικές των εταιρειών, και συγκρίνει τα στοιχεία με τις περιβαλλοντικές επιδόσεις που συλλέγονται και αναλύονται από την Deloitte Consulting LLP.

Ο Jez Frampton, Διεθνής Διευθύνων Σύμβουλος της Interbrand, δηλώνει ρητά πως κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, η Ford έχει αποδειχθεί ηγέτης σε θέματα βιωσιμότητας. Η πράσινη πολιτική είναι πλήρως ενσωματωμένη στη συνολική επιχειρηματική στρατηγική της εταιρείας και ως εκ τούτου, είναι σε θέση να αντιμετωπίσει τις περιβαλλοντικές και κοινωνικές επιπτώσεις κάθε πτυχής των δραστηριοτήτων της. 

Το κλειδί για την ενίσχυση των δραστηριοτήτων και της αξίας της εταιρείας, βρίσκεται στη συνέχιση των επενδύσεων σε εναλλακτικές πηγές ενέργειας και τεχνολογίες εξοικονόμησης καυσίμου, καθώς και στην εκπαίδευση των καταναλωτών σχετικά με τα οφέλη της, 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ