Siemens και Linkin Park μαζί για τη βιώσιμη παροχή ενέργειας

Διαβάστηκε από 1090 αναγνώστες -

Το αμερικανικό μουσικό συγκρότημα συνεργάζεται με τη Siemens για την προώθηση της πρωτοβουλίας “Power the World”, με ειδικό multimedia show που θα προβάλλεται στην περιοδεία του συγκροτήματος σε Γερμανία, Αυστρία και Ελβετία

 
Όπου κι αν εμφανιστεί, το αμερικανικό μουσικό συγκρότημα Linkin Park ενθουσιάζει τα πλήθη με την ενέργεια των δυναμικών τραγουδιών του. Σε μια κοινή πρωτοβουλία με τη Siemens, οι superstars της παγκόσμιας μουσικής θα ξεσηκώνουν πλέον το κοινό τους και με το show τους για τη βιώσιμη παροχή ενέργειας. Τα έξι μέλη του συγκροτήματος θα αξιοποιήσουν την περιοδεία τους στη Γερμανία, την Αυστρία και την Ελβετία, στο πλαίσιο μιας κοινής καμπάνιας με τη Siemens, για να δώσουν ένα ξεκάθαρο μήνυμα που υποστηρίζεται από την πρωτοβουλία “Power the World”. Γενικά στην Ευρώπη και ειδικά στη Γερμανία, η αιολική ενέργεια συμβάλλει αποφασιστικά στη βιώσιμη παροχή ενέργειας.

Σχεδόν 1,3 δισεκατομμύρια άνθρωποι (ή 20% του παγκόσμιου πληθυσμού) δεν έχουν πρόσβαση στον ηλεκτρισμό. Για αυτό το λόγο, τα Ηνωμένα Έθνη ανέπτυξαν μια πρωτοβουλία και ανακήρυξαν την περίοδο 2014-2024 ως τη «Δεκαετία Βιώσιμης Ενέργειας για Όλους». Μία από τις αποστολές της πρωτοβουλίας “Power the World” είναι να υποστηρίξει το Γενικό Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, Ban Ki-Moon, στην εξεύρεση βιώσιμων ενεργειακών λύσεων για όλο τον κόσμο.

Κατά τη διάρκεια της περιοδείας των Linkin Park σε έντεκα πόλεις (3-20 Νοεμβρίου 2014), το λεγόμενο ”power booth” – ένας ειδικά εξοπλισμένος θάλαμος πολυμέσων που έχει διαμορφωθεί από τη Siemens, τους Linkin Park και τη Warner Music – στρέφει την προσοχή των επισκεπτών στην πρωτοβουλία “Power the World”. Μέσα στο power booth, ένα multimedia show ενημερώνει το κοινό ότι η πρόσβαση στην ηλεκτρική ενέργεια δυστυχώς δεν είναι δεδομένη σε πολλές περιοχές του κόσμου, παρακινώντας τους επισκέπτες να μάθουν περισσότερα και να ενεργοποιηθούν. Οι fans έχουν, ακόμα, τη δυνατότητα να φωτογραφηθούν μέσα στο θάλαμο. Οι selfies που βγαίνουν μέσα στο power booth πριν τη συναυλία, προβάλλονται ως μέρος μιας παρουσίασης πριν από την έναρξη της, ενώ μια κλήρωση για όλους τους συμμετέχοντες χαρίζει ένα ξεχωριστό "Linkin Park edition e-Smart". Επιπλέον, η πρωτοβουλία “Power the World” παρουσιάζεται σε ένα μικρό teaser φιλμ πριν από τη συναυλία.

www.siemens.com

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ