Με βάσει τα σημερινά δεδομένα δηλαδή, υπολογίζεται μία ραγδαία αύξηση στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία και πρέπει να αντιστοιχεί σε ένα ποσοστό της τάξης του 80% για τα οχήματα με συσσωρευτές και 50% για τα υβριδικά, ώστε να επιτευχθούν οι παραπάνω προσδοκίες. Στο πλαίσιο αυτό μάλιστα, από την περασμένη κιόλας χρονιά, το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο ενέκρινε το σχέδιο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για μεγάλη διείσδυση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων στις χώρες-μέλη της, θέτοντας συγκεκριμένους στόχους για την ανάπτυξη υποδομών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, προτείνοντας για την Ελλάδα, τη λειτουργία 13.000 σημείων φόρτισης έως το τέλος του 2020
Το «άνοιγμα» της αγοράς φέρνει τις πρώτες επενδύσειςΟι «επιταγές» της Ευρωπαϊκής Επιτροπής λοιπόν, έχουν μετατρέψει σε δεδομένη, την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης σε όλες της χώρες της Ε.Ε., οδηγώντας έτσι και πλήθος επενδύσεων προς αυτή την κατεύθυνση και άρα τη δημιουργία μία σειρά από επιχειρηματικές ευκαιρίες στον εν λόγω κλάδο. Το γεγονός ισχύει φυσικά και για την Ελλάδα, με αποτέλεσμα να έχουν πραγματοποιηθεί τον τελευταίο χρόνο διάφορες κινήσεις για τη σύσταση ενός σύγχρονου θεσμικού πλαισίου που θα επιτρέπει την ανάπτυξη της αγοράς της ηλεκτροκίνησης στη χώρα μας. Ένα πολύ σημαντικό «βήμα» τέτοιας προόδου, αποτέλεσε και η τροπολογία του ΥΠΕΚΑ για την απελευθέρωση της διάδοσης των εφαρμογών της ηλεκτροκίνησης των αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Η νομοθετική αυτή παρέμβαση έβαλε ουσιαστικά τέλος στο «εμπόδιο» της σύνδεσης της εγκατάστασης σταθμού φόρτισης με την άδεια για την προμήθεια ή εμπορία ηλεκτρικής ενέργειας, που ίσχυε μέχρι πρότινος, αποτρέποντας κάθε δυνατότητα ιδιωτικής επένδυσης στην ηλεκτροκίνηση.
Μετά τα νέα δεδομένα όμως, αναμένονται σημαντικές επενδυτικές ευκαιρίες για σταθμούς φόρτισης, μέσω της ενοικίασης χώρων για την υλοποίηση μιας διαδικασίας που θα θυμίζει την εγκατάσταση παρκόμετρων, ενώ υπολογίζονται και μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης σε συστήματα, υποσυστήματα και ανταλλακτικά αυτοκινήτων, φορτιστές, καλώδια, ρευματολήπτες και ρευματοδότες, διάφορους τομείς λογισμικού λειτουργίας των αυτοκινήτων, των δικτύων φόρτισης και της συγκέντρωσης, μετάδοσης και επεξεργασίας δεδομένων, καθώς και σε κάθε άλλο τομέα που σχετίζεται με την ηλεκτροκίνηση.