Μιλάμε με τον Κύριο Μάκη Γαλιατσάτο, Διευθυντή Πωλήσεων & Μάρκετινγκ της Saint-Gobain Glass Hellas Ελλάδος και Περιφερειακό Διευθυντής Ανατολικής Μεσογείου

    SAINT GOBAIΝ - Μάκης Γαλιατσάτος

    25.835 επισκέψεις στο άρθρο

    Τα προϊόντα τους είναι στην διάθεση κάθε Έλληνα που κατασκευάζει, ανακαινίζει, επισκευάζει  και θωρακίζει ενεργειακά την κατοικία του. Μιλάμε με τον Κύριο Μάκη Γαλιατσάτο, Διευθυντή Πωλήσεων & Μάρκετινγκ της Saint-Gobain Glass Hellas Ελλάδος και Περιφερειακό Διευθυντής Ανατολικής Μεσογείου.
     
    Ειδική θεματολογίαδιαγωνισμοί, δώρα για τους αναγνώστες μας μα και αλληλεπίδραση με εταιρείες και στελέχη που πρωταγωνιστούν σε διάφορους κλάδους της αγοράς Εξοικονόμησης και Ενέργειας στην Ελλάδα. Όλα με αφορμή την επέτειο του 4green.gr το οποίο “εντός ολίγου” συμπληρώνει 10 χρόνια στην δημοσιογραφική κάλυψη μιάς σημαντικής αγοράς (τόσο για την ελληνική οικονομία, όσο και για κάθε πολίτη που ψάχνει λύσεις εξοικονόμησης στην καθημερινότητα του είτε στο σπίτι-είτε στο γραφείο) !

    Μιλάμε (και ρωτάμε) με τον Κύριο Μάκη Γαλιατσάτο, Διευθυντή Πωλήσεων & Μάρκετινγκ της Saint-Gobain Glass Hellas Ελλάδος και Περιφερειακό Διευθυντής Ανατολικής Μεσογείου. Θέμα μας, οι προκλήσεις, τα “στοιχήματα” και οι ευκαιρίες της αγοράς “μέσα από τα μάτια του”.
     
    H συσσωρευμένη γνώση 356 ετών της Saint-Gobain Glass τους καθιστά κορυφαίους στον κλάδο του υαλοπίνακα. Δεν ειδικεύονται μόνο στα τζάμια, αλλά και στα δομικά υλικά όπως γυψοσανίδες, μονωτικά, σωλήνες και πολλά ακόμα. Εξελίσσει συνεχώς  υπηρεσίες , λύσεις και προϊόντα που κάνουν τον κόσμο ένα καλύτερο σπίτι για εμάς και τις μελλοντικές γενεές.   
     
    Aς δούμε τα όσα ενδιαφέροντα μας είπε.

    Ποιοι και πώς καθόρισαν το πού βρίσκεται σήμερα η εταιρεία;

    Η Saint-Gobain είναι μία εταιρεία με μακρά διαδρομή 356 ετών, αφού ιδρύθηκε από τον Λουδοβίκο τον 14o το 1665. Η εταιρεία ιδρύθηκε για να κατασκευάσει τους καθρέπτες στην αίθουσα με τους καθρέπτες, στο παλάτι των Βερσαλλιών. Όπως είναι κατανοητό το γυαλί, ή αλλιώς πιο σωστά, ο υαλοπίνακας “τρέχει στις φλέβες” της εταιρείας μας και μέσα από μία μακρά διαδρομή συνεχούς εξέλιξης έχουμε φτάσει σήμερα να είμαστε παγκοσμίως ανάμεσα στις πρώτες εταιρείες παραγωγής δομικών υλικών. Όχι μόνο υαλοπίνακες ΑΛΛΑ και δομικά υλικά όπως γυψοσανίδες, μονωτικά, σωλήνες και πολλά ακόμα.  Η συνεχής αναζήτηση για καινούργια, καινοτόμα υλικά, καθώς και οι ιδιαίτερες Αξίες και Αρχές των πράξεων και των συμπεριφορών μας (https://www.saint-gobain.co.in/commitment/principles-of-conduct-and-action) έχουν αναδείξει την εταιρεία μας σε παγκόσμιο ηγέτη στον χώρο των κατασκευών.

    Πώς εξελίχθηκε η αγορά, μα και η ζήτηση για τα Ενεργειακά Τζάμια, στις μέρες μας;

    Η κλιματική αλλαγή, η ανάγκη για καλύτερη θωράκιση των κατοικιών καθώς και οι στόχοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης για μείωση των εκπομπών του θερμοκηπίου είναι αυτά που οδηγούν την αγορά και την Saint-Gobain στην συνεχή εξέλιξη υπηρεσιών, λύσεων και προϊόντων για να μπορέσουμε ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΠΙΤΙ για εμάς και τις μελλοντικές γενεές (https://www.saint-gobain.com/en/group/our-purpose). Αυτός είναι ο στόχος μας, και με οδηγό την παραπάνω  φράση θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε τα προϊόντα και τις λύσεις μας. Φυσικά η χώρα μας έχει ιδιαίτερες και αυξημένες απαιτήσεις για την προστασία των κατοικιών από την θερμότητά του ηλίου τους καλοκαιρινούς μήνες και επομένως  είναι  απαραίτητη η χρήση ιδιαίτερα αποδοτικών επιστρωμένων υαλοπινάκων (ενεργειακών). Κάθε κατοικία είναι ιδιαίτερη και επιβάλλεται η χρήση του κατάλληλου επιστρωμένου υαλοπίνακα (ενεργειακού) κατόπιν σχετικής μελέτης.

    Ποιο (ή ποια) είναι τα κοινά στα οποία απευθύνονται οι υπηρεσίες σας (Β2C ή Β2Β);

    Η εταιρεία μας απευθύνεται σε όλη την αγορά και με διαφορετικό τρόπο σε κάθε πελατειακή ομάδα. Σίγουρα το B2B είναι ο πυρήνας των δραστηριοτήτων μας ΑΛΛΑ είμαστε στην διάθεση κάθε Έλληνα που κατασκευάζει, ανακαινίζει, επισκευάζει  και θωρακίζει ενεργειακά την κατοικία του. Το τεχνικό μας τμήμα είναι έτοιμο να συμβουλέψει και να βοηθήσει στην επιλογή του κατάλληλου υαλοπίνακα για τις ξεχωριστές και ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε καταναλωτή.

    Πόσο καλά «διαβασμένο» είναι το κοινό-πελάτης στις μέρες μας;

    Η ανάπτυξη του διαδικτύου και η εύκολη πρόσβαση στον παγκόσμιο ιστό (www.) έχουν φέρει την πληροφόρηση σε κάθε σπίτι, με αποτέλεσμα να συναντάμε όλο και περισσότερο  ενημερωμένους καταναλωτές που γνωρίζουν τι χρειάζονται και πώς να το αποκτήσουν.  Φυσικά η πληροφορία και η αρχική γνώση που μπορεί να αποκτήσει κάποιος στο διαδίκτυο δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αντικαταστήσει την εξειδίκευση και την εμπειρία του προσωπικού μας καθώς και τη  συσσωρευμένη γνώση 356 ετών! Οπότε ο καταναλωτής είναι αρκετά πιο ενημερωμένος  και  «διαβασμένος» σήμερα αλλά η γνώμη και η εμπειρία του κατάλληλα καταρτισμένου προσωπικού μας δεν μπορεί να αντικατασταθεί.

    Ποια τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα σας όσον αφορά “sales” και “after sales” υπηρεσίες σας ;

    Η υψηλή αναγνωρισιμότητα του ονόματος Saint-Gobain, η ύπαρξη των προϊόντων μας σε κάθε γωνιά της Ελλάδος,  καθώς και η ύπαρξη μίας ομάδας έτοιμης να αναλάβει, να απαντήσει και να επέμβει σε κάθε ερώτημα, ανάγκη ή πιθανό πρόβλημα μας κάνει να είμαστε στην κορυφή του κλάδου μας στην Ελληνική αγορά. Η Saint-Gobain είναι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ υαλοπινάκων που έχει μία ομάδα από μηχανικούς έτοιμους να στηρίξουν την κάθε κατασκευαστική ανάγκη ΠΡΙΝ, ΚΑΤΑ την διάρκεια, και ΜΕΤΑ το πέρας της κατασκευής. Σήμερα στην Ελλάδα δεν υπάρχει άλλη εταιρεία που να επενδύει σε ανθρώπινο δυναμικό για να στηρίξει με τον καλύτερο τρόπο και το “sales” και το “after sales” κομμάτι των υπηρεσιών μας.

    Τεχνικές και προϊόντα-υλικά που χρησιμοποιείτε και δημιουργούν Ικανοποίηση πελάτη (και word of mouth συστάσεις σας);

    Η εταιρεία έχει αναπτύξει πολλά χρήσιμα εργαλεία και για τον επαγγελματία των κατασκευών, όπως και για τον ιδιώτη. Προγράμματα και εφαρμογές όπως τα Calumen Live, GlassPro, GlassPro Live, Caluwin για τους επαγγελματίες αλλά και Db Station, Glass Compass για τους ιδιώτες είναι κάποια από τα πολύ  χρήσιμα εργαλεία που είναι διαθέσιμα. Η δημιουργία και  παραγωγή των κορυφαίων επιστρωμένων (Ενεργειακών) υαλοπινάκων SGG Planistar® Evo και SGG Planistar® Sun Plus ΕΙΔΙΚΑ για την Ελληνική αγορά και τις ιδιαιτερότητες του Ελληνικού κλίματος και κυρίως του αρκετά θερμού Ελληνικού καλοκαιριού είναι απόδειξη  της  βαρύτητας  που δίνει η Saint-Gobain σε  εξειδικευμένες λύσεις και προϊόντα για κάθε περίπτωση.

    Τι πιστοποιείται, τι καλύπτεται από εγγύηση;

    Η εταιρεία μας δεν κατασκευάζει στην Ελλάδα τελικό μορφοποιημένο προϊόν (Διπλούς ή τριπλούς   υαλοπίνακες) αλλά προμηθεύει τους επαγγελματίες του κλάδου (μεταποιητές υαλοπινάκων, «τζαμάδες»).  Σίγουρα μπορούμε να  διαβεβαιώσουμε  τους  πελάτες  μας  ότι οι  υαλοπίνακες   που παραδίνουμε από τα εργοστάσια μας είναι  κατάλληλοι και διέπονται από την Πανευρωπαϊκή μας πιστοποίηση και εγγύηση. Οι επαγγελματίες στους οποίους παραδίδουμε είναι κατάλληλα καταρτισμένοι, μέσα από μία εσωτερική διαδικασία της Saint-Gobain, να μεταποιήσουν και μορφοποιήσουν τους υαλοπίνακες μας και να προσφέρουν ένα πιστοποιημένο, ποιοτικό και εγγυημένο τελικό προϊόν, κατάλληλο για την Ελληνική κατοικία και κτίριο.

    Ποια είναι τα «στοιχήματα της χρονιάς» (που πρέπει να κερδηθούν)
    - για τον κλάδο

    Ο κλάδος των κατασκευών, μετά από μία δύσκολη χρονιά με συνεχή lockdown και με τον κλάδο του Τουρισμού πρακτικά αδρανή, θα πρέπει να αποδείξει ότι έχει τις αντοχές και τις κατάλληλες δυνατές βάσεις να συνεχίσει  την πορεία  του,  αλλά  και να βγει δυνατότερος και σίγουρα ανταγωνιστικότερος. Η επόμενη περίοδος θα είναι ιδιαίτερα απαιτητική για όλους μας και θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι να υπερβάλουμε εαυτόν για να καλύψουμε το χαμένο έδαφος και να επιστρέψουμε πάλι σε ικανούς ρυθμούς  ανάπτυξης.


    - και για την Saint Gobain
    Η Saint-Gobain είναι έτοιμη να καλύψει αυτό το «χαμένο έδαφος» και έχει προετοιμαστεί κατάλληλα για να πάρει το μερίδιο που της αναλογεί από μία αγορά που περιμένουνε να καλπάζει με ρυθμούς ανάπτυξης κοντά στο 5%! Είμαστε αισιόδοξοι και σίγουροι ότι οι επόμενες δύο χρονιές θα είναι εντυπωσιακά ανοδικές και όσοι έχουν προετοιμαστεί κατάλληλα θα μπορέσουν να πρωταγωνιστήσουν.

    Με αφορμή τα 10 χρόνια  Πράσινο Σπίτι & Κτίριο και  4green.gr.

    Πέρασαν κιόλας 10 Χρόνια!!! ΜΠΡΑΒΟ και ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ! Σας εύχομαι να είσαστε μαζί μας για πολλά χρόνια ακόμα και να συνεχίσετε να ενημερώνετε το Ελληνικό κοινό με την επαγγελματικότητα και συνέπεια που σας διακρίνει. Και το e-περιοδικό και το site είναι δείγματα υψηλού επιπέδου επαγγελματικής ενημέρωσης και αντικειμενικότητας, άξια να παραμείνουν  αλλά και να  αναπτυχθούν, γιατί ως γνωστό «ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο», για να συνεχίζουν να  είναι δίπλα στους επαγγελματίες του χώρου αλλά και στο ευρύ κοινό