Ειδική
θεματολογία,
διαγωνισμοί, δώρα για τους αναγνώστες μας μα
και αλληλεπίδραση με εταιρείες και στελέχη που πρωταγωνιστούν σε διάφορους κλάδους της αγοράς Εξοικονόμησης και Ενέργειας στην Ελλάδα. Όλα
με αφορμή την επέτειο του 4green.gr το οποίο συμπληρώνει
10 χρόνια στην δημοσιογραφική κάλυψη μιάς σημαντικής αγοράς (τόσο για την ελληνική οικονομία, όσο και για κάθε πολίτη που ψάχνει
λύσεις εξοικονόμησης στην καθημερινότητα του είτε στο σπίτι-είτε στο γραφείο) !
Μιλάμε (και ρωτάμε) με τον
Κύριο Νίκο Μπουρόπουλο, Ενεργ. Μηχανολόγος ΤΕ, Managing Director της get Air. Θέμα μας, οι
προκλήσεις, τα “στοιχήματα” και οι ευκαιρίες της αγοράς “μέσα από τα μάτια του”.
Η getAir Hellas αντιπροσωπεύει ποιοτικά και υψηλής τεχνολογίας καινοτόμες λύσεις προϊόντων στον τομέα του οικιακού, μη κεντρικού αερισμού με ανάκτηση θερμότητας έως και 91%.
Κεντρικό μέλημα της
getAir Hellas είναι να καταστήσει ευχάριστη την διαμονή μας στους εσωτερικούς χώρους, παρέχοντας διαρκώς
φρέσκο και καθαρό αέρα, και να τους διαμορφώσει σε ένα
υγιές και
προστατευμένο περιβάλλον. Ο κύριος τομέας ενασχόλησης της εταιρείας
get Air είναι τα
ενεργειακώς αποδοτικά και συμπαγή συστήματα οικιακού αερισμού με ή χωρίς ανάκτηση θερμότητας.
Aς δούμε τα όσα ενδιαφέροντα μας είπε.
Ποιοι και πώς καθόρισαν το πού βρίσκεται σήμερα η εταιρεία;
Η αυξημένη ανάγκη το ότι πρέπει τα σύγχρονα σπίτια να
αερίζονται σωστά. Τα σύγχρονα σπίτια σφραγίζονται πάρα πολύ καλά και πάσχουν απο έλλειψη αερισμού. Ένας σωστός αερισμός δεν γίνεται μόνο με το άνοιγμα των παραθύρων!
Πώς εξελίχθηκε η αγορά, μα και η ζήτηση για τον Εξαερισμό, στις μέρες μας;
Ο κόσμος δεν έχει καταλάβει ακόμη την χρήση του αερισμού, με αποτέλεσμα η ζήτηση να είναι ακόμα σε χαμηλά επίπεδα αλλά
μέρα με την μέρα αυξάνεται.
Ο σωστός αερισμός είναι το Α και το Ω για τον άνθρωπο.
Ποιο (ή ποια) είναι τα κοινά στα οποία απευθύνονται οι υπηρεσίες σας (Β2C ή Β2Β);
Τα συστήματα της
getAir δεν έχουν κάποια συγκεκριμένη κατηγορία κοινού αλλά απευθύνονται σε όλους, γιατί όλοι έχουμε την ανάγκη του καθαρού αέρα. Επίσης είναι κατάλληλα τόσο για
κλασσική κατασκευή κατοικιών, ξενοδοχείων, γραφείων και
ιατρείων όσο και για ανακαινίσεις και πληρούν όλατα
πιστοποιητικά καταλληλότητας.
Πόσο καλά «διαβασμένο» είναι το κοινό-πελάτης στις μέρες μας;
Η αγορά δεν είναι η ίδια με το παρελθόν, έχει αλλάξει ως προς το μέγεθος και την φύση της. Θα μπορούσαμε να πούμε πως έχει αλλάξει ακόμη και η συμπεριφορά του πελάτη λόγω του μεγάλου εύρους των επιλογών που έχει. `Aρα πλέον
οι πελάτες κάνουν έρευνα και εξετάζουν όλες τις πιθανές επιλογές ώστε να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις.
Όσων αφορά τον αερισμό χρειάζεται από τις εταιρίες επιπλέον ενημέρωση.
Ποια τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα σας όσον αφορά “sales” και “after sales” υπηρεσίες σας ;
Παρακάτω είναι μερικά από τα πλεονεκτήματα :